X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ארגון בטרם
▪  ▪  ▪

ארגון 'בטרם' לבטיחות ילדים ומשרד הבריאות יוצאים בקמפיין הסברה משותף לקראת חופשת הקיץ בנושא מניעת תאונות קיץ בילדים. הקמפיין, שהחל ב-25 במאי במסגרת אירועי שבוע בטיחות הילד, יימשך במהלך כל חודשי הקיץ ומלווה בכותרת 'עושים בטרם בקיץ - גם בקיץ לא לוקחים חופשה מבטיחות'.
מטרת הקמפיין היא להעלות את המודעות לכך שניתן למנוע תאונות קיץ בילדים באמצעות השגחה של מבוגר אחראי. קמפיין ההסברה כולל סרטון הסברה המדגיש שלמרות שבחופשת הקיץ השגרה משתנה והילדים חשופים יותר לתאונות מאשר בשאר חודשי השנה, ניתן למנוע תאונות בילדים באמצעות היערכות לקראת החופשה והשגחה מתאימה של מבוגר על הילדים.
סרטון ההסברה עלה לאוויר החל מה- 1 ביוני 2008 כשירות לציבור ובתרומת זמן אוויר בערוץ 10, ערוץ 2 ובערוצי ענני תקשורת. כן יוקרן הסרטון על מסכי הקולנוע של רשתות גלובוס גרופ, תיאטראות ישראל ורב חן, תרומת בתי הקולנוע. הסרטון יועבר גם כמייל ויראלי, לתפוצה רחבה של אנשי מקצוע וקהל רחב, שיתבקש להעביר הלאה למעגל החברתי והמשפחתי הקרוב, כך שהמסר יגיע לכל בית בישראל.
סרטון ההסברה הופק על-ידי חברת BNC (בי.אן.סי הפקות). בנוסף לסרטון יחולקו עלוני הסברה, גלויות ופוסטרים במערכת הבריאות והחינוך, תחת הכותרת: 'עושים בטרם בקיץ - גם בקיץ לא לוקחים חופשה מבטיחות'.העלונים מותאמים גם למגזר החרדי ולאוכלוסיה הערבית.
מנתוני ארגון 'בטרם' לבטיחות ילדים עולה כי בחודשי הקיץ עולה באופן דרמטי מספר הילדים הנפגעים בתאונות. הפגיעות השכיחות בשנת 2007 בעונת הקיץ היו: תאונת דרכים - רכב (13.7%); תאונת דרכים - הולך רגל (13.4%); חנק (9.7%); הרעלה ואחר (9.4% כל אחד); טביעה (8.8%); נפילה (7.9%). בשנה זו התרחשו 34% מהפגיעות במהלך פעילות פנאי ובחוץ, 32% בדרך ו-22% בבית.
"בחודשי הקיץ החמים, עם היציאה לחופשה השנתית, משתנה השגרה המשפחתית. שעות הפנאי רבות וסדר היום מתערער", מבהירה ד"ר מיכל חמו לוטם, מנכ"ל ארגון 'בטרם' לבטיחות ילדים. "שינוי זה חושף את הילדים לסיכונים שונים, מאחר שהם שוהים שעות רבות בבית ובמקומות בילוי שונים. אחריותנו כהורים להבין את הסיכונים, להיערך מראש לקראתם ולנקוט את האמצעים הדרושים על-מנת לעבור את הקיץ בשלום".

תאריך:  02/06/2008   |   עודכן:  02/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il