לקראת תחילת שידורי משחקי הכדורגל יורו 2008, רשת אמריקן קומפורט יוצאת בקמפיין טלוויזיה בערוצים 10 ו-2 בתקציב של כ-1.7 מיליון ש"ח. הקמפיין מכריז על מבצע טרייד אין אטרקטיבי ומשתלם ביותר במסגרתו בקניית כורסת טלוויזיה מקבלים 1,000 ש"ח הנחה תמורת כורסת הטלוויזיה הישנה!
בקמפיין מככב אבא המנסה לצפות במשחק כדורגל אבל התינוק השוכב בעגלה לידו כל הזמן בוכה. רק כאשר האב מעביר את התינוק לכורסת אמריקן קומפורט התינוק נרדם והאבא יכול לראות את המשחק.
משרד הפרסום: גליקמן נטלר סמסונוב.
(בכפוף לתקנון המבצע - המבצע בקניית כורסאות מסדרת "גולד" ומעלה)