X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פולקסווגן
▪  ▪  ▪

פולקסווגן משיקה באמצעות משרד הפרסום פוגל Ogilvy קמפיין מיוחד שישודר במסגרת שידורי משחקי היורוליג 2008 בערוץ 10, שייערכו בתאריכים 7-29 ביוני 2008. סה"כ ישודרו 4 סרטונים עבור דגמי הגולף והגי'טה של פולקסווגן.
הקמפיין כולל ארבעה סרטונים באורך 20 שניות כל אחד, המציגים את המחיר האמיתי של מכוניות הגולף והג'יטה, השייכות לקטגורית הרכבים המשפחתיים של פולקסווגן, ומנפצים את התפיסה לגבי מחירן הגבוה של מכוניות אלו. כל אחד מהסרטונים עושה שימוש בהומור וקריאייטיב מפתיע על-מנת להעביר את המסר כי רכבים אלו "עולים פחות ממה שחשבת".
אורי להב, מנהל חטיבת פולקסווגן של צ'מפיון מוטורס: "הקמפיין מציג את הפער בין התפיסה הקיימת כיום לגבי המחיר של המכוניות גולף וג'יטה לבין מחירן בפועל שהוא נמוך יותר ממה שחושבים. ההחלטה לעלות קמפיין קריאטיבי המציג את המחיר האמיתי של הרכבים, מאפשרת לנו לא רק לנפץ תפיסה לגבי עלות רכבי הגולף והג'יטה אלה גם ליישר קו עם שאר מדינות אירופה, שם הפקת סרטונים מסוג זה הינה מסורת מכובדת ומוכרת".
גיא גורן, שותף בפוגל Ogilvy ומנהל הקריאייטיב: "האתגר בקמפיין מסוג זה הוא ליצור קריאייטיב שיעמוד בסטנדרטים ובדרישות של פולקסווגן העולמית ועדיין ידבר אל הקהל הישראלי. המטרה היתה ליצור סדרת סרטונים בעלי אופי מפתיע והומוריסטי שהקהל בארץ יוכל להזדהות איתו, ועדיין ישמרו על הקו הפרסומי העולמי של פולקסווגן. למרות שהקפדנו להעניק לקמפיין 'ניחוח' בינלאומי, הקמפיין כולו, כולל האסטרטגיה, הקריאייטיב וההפקה נעשו בישראל".

תאריך:  06/06/2008   |   עודכן:  06/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il