פולקסווגן משיקה באמצעות משרד הפרסום פוגל Ogilvy קמפיין מיוחד שישודר במסגרת שידורי משחקי היורוליג 2008 בערוץ 10, שייערכו בתאריכים 7-29 ביוני 2008. סה"כ ישודרו 4 סרטונים עבור דגמי הגולף והגי'טה של פולקסווגן.
הקמפיין כולל ארבעה סרטונים באורך 20 שניות כל אחד, המציגים את המחיר האמיתי של מכוניות הגולף והג'יטה, השייכות לקטגורית הרכבים המשפחתיים של פולקסווגן, ומנפצים את התפיסה לגבי מחירן הגבוה של מכוניות אלו. כל אחד מהסרטונים עושה שימוש בהומור וקריאייטיב מפתיע על-מנת להעביר את המסר כי רכבים אלו "עולים פחות ממה שחשבת".
אורי להב, מנהל חטיבת פולקסווגן של צ'מפיון מוטורס: "הקמפיין מציג את הפער בין התפיסה הקיימת כיום לגבי המחיר של המכוניות גולף וג'יטה לבין מחירן בפועל שהוא נמוך יותר ממה שחושבים. ההחלטה לעלות קמפיין קריאטיבי המציג את המחיר האמיתי של הרכבים, מאפשרת לנו לא רק לנפץ תפיסה לגבי עלות רכבי הגולף והג'יטה אלה גם ליישר קו עם שאר מדינות אירופה, שם הפקת סרטונים מסוג זה הינה מסורת מכובדת ומוכרת".
גיא גורן, שותף בפוגל Ogilvy ומנהל הקריאייטיב: "האתגר בקמפיין מסוג זה הוא ליצור קריאייטיב שיעמוד בסטנדרטים ובדרישות של פולקסווגן העולמית ועדיין ידבר אל הקהל הישראלי. המטרה היתה ליצור סדרת סרטונים בעלי אופי מפתיע והומוריסטי שהקהל בארץ יוכל להזדהות איתו, ועדיין ישמרו על הקו הפרסומי העולמי של פולקסווגן. למרות שהקפדנו להעניק לקמפיין 'ניחוח' בינלאומי, הקמפיין כולו, כולל האסטרטגיה, הקריאייטיב וההפקה נעשו בישראל".