X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
מירה ברנטל דוא"ל סברינה בלהסן תקשורת ויח"צ
- הודעה מטעם קניון לב המפרץ
▪  ▪  ▪

אל תאמרו יותר: לב המפרץ. אמרו מעתה: CINEMALL. רגע לפני ההשקה הרשמית של קניון לב המפרץ במתכונתו החדשה הוא זוכה גם לשם חדש, המבטא את המהפך שעבר בשנה האחרונה מעוד קניון במפת הקניונים של ישראל למרכז קניות ובידור בקונספט חדשני. CINEMALL יגשים למעשה את חזון הקניון האולטימטיבי של שנות ה-2000 כמרכז של "ריטיילטנמנט" - מונח שטבע גורו הקמעונאות הבינלאומית פאקו אנדרהיל. המהלך המכריע ביותר מבחינה זו הוא הקמתו של "יס פלאנט" - מתחם קולנוע רב-מסכי הגדול והמפואר ביותר בארץ, בהשקעה של כ-100 מיליון שקל.
השם החדש הוא שיאו של תהליך מיתוג כולל שעובר הקניון בימים אלה, בניצוחו של משרד הפרסום "ירקוני בן נתן", למיצובו כאתר הבילוי המוביל של אזור הצפון.
תמי מור יוסף, מנהלת שיווק ופרסום של הקניון: "CINEMALL הוא שם קליט וקליל המבטא את יתרונו היחסי של הקניון בנוף הקניונים הישראלי ומרמז על היותו מרכז בילוי במידה לא פחותה מאשר מרכז קניות. למעשה טבענו כאן שם גנרי לכל הקניונים בעלי הקונספט הזהה שיוקמו בעקבותיו על-ידי היזמיות".
במסגרת המיתוג זכה הקניון ללוגו חדש תחת הסיסמה "CINEMALL - עולם חדש של בילוי ואופנה", המשלב שלושה ריבועים בצבעים עזים של ורוד, כתום וירוק, בהתאמה לשלושת עולמות התוכן המרכזיים של הקניון החדש: אופנה, מזון וקולנוע. המיתוג כולל גם התקנת שילוט פנים וחוץ חדש ושיפוצם של החניונים, שבמסגרתו הם נצבעו וחולקו מחדש למתחמים בעלי שמות של דמויות מהסרטים: מתחם "פיטר פן", מתחם "טינקר בל" וכדומה. השלב השני של המיתוג כולל השקת מגזין מושקע ואתר אינטרנט פרטי. המגזין החדש, שגליונו הראשון ייצא לאור ב-11 ביולי, יופץ באמצעות ידיעות אחרונות ב-100,000 עותקים לכל קוראי העיתון באזור הצפון - מזכרון יעקב ועד נהריה. המגזין ייצא בפורמט פרומו מהודר ראשון מסוגו ויכלול תכנים המשיקים לשלושת עולמות התוכן של הקניון.
המיתוג החדש ילווה בקמפיין פרסומי נרחב בהשקעה חסרת תקדים של חמישה מיליון שקלים, שיושק ב-18 בחודש ויימשך חודש ימים. הקמפיין יכלול תשדירים בתחנות הרדיו האזוריות, באנרים באתרי אינטרנט מובילים כמו Ynet ו- MSN, מודעות בעיתונות הארצית והמקומית ושילוט חוצות מסיבי בכל אזור הצפון. השילוט יכלול קירות ענק, בילבורדים, מכוונים, גשרים, אוטובוסים, תחנות אוטובוס ותחנות רכבת.
ניצן אריאל, מנכ"ל הקניון ומי שניצח על המהפך מקרוב: "הקמפיין נועד לחשוף בפני הציבור הרחב את המהפך הדרמטי שעבר הקניון. השקתו בחודש הבא של מתחם הקולנוע החדש תהיה גולת הכותרת של התהליך, שימצב את הקניון כראשון בקניות, בבידור ובבילוי בקרב כל תושבי הצפון".
שילוש מנצח של קולנוע, אופנה ומסעדות
מתחם הקולנוע כולל מספר שיא של 23 אולמות קולנוע במבנה איצטדיוני, מתוכם ארבעה אולמות VIP, המצוידים במערכות הקרנה וסאונד היקפי דיגיטלי מתקדמות ובמערכות ישיבה ארגונומיות מפנקות במיוחד. מתחם הקולנוע יהיה פעיל עד השעות הקטנות של הלילה, כאשר בשעות היום ישמשו האולמות לאירוח כנסים, מפגשים עסקיים ואירועים פרטיים.
מלבד הקמת מתחם בתי הקולנוע עבר הקניון עוד כמה שינויים מרחיקי לכת. צמוד למתחם בתי הקולנוע, הושק אגף בילוי נרחב, המאכלס מסעדות, ברים ובתי קפה מרשתות מובילות, שיפעלו אף הם עד שעות הלילה הקטנות. בתחום האופנה נוספו לקניון מתחמי חנויות חדשים, שאוכלסו במהרה על-ידי רשתות ומותגים מובילים בתחום ההלבשה, ההנעלה והלייף סטייל, כאשר לחלקם זו דריסת רגל ראשונה באזור הצפון. חלק מרשתות האופנה בחרו למקם בקניון את חנות הקונספט שלהן. לנוכח חיזוק תחום האופנה בתמהיל העסקים, רשתות אופנה מובילות שכבר פעילות בקניון החליטו להגדיל את דריסת הרגל שלהן בו ולהגדיל ולשפץ את חנויותיהן.
ואם לא די בכל אלה, לאחרונה עבר המבנה שיפוץ מקיף בקו עיצובי עדכני, שבמסגרתו חופו כל הקירות החיצוניים בלוחות אלומיניום בצבעי כתום וכסף, תוך שילוב חלונות זכוכית ואלומיניום, ונבנתה מרפסת בצמוד לאגף הבילוי לטובת כלל המבקרים וציבור המעשנים בפרט.
סטנדרטים חדשים בעולם הקניונים
CINEMALL נמצא בבעלות משותפת של "שופרסל", "אמפל" ו"א.דורי". ההשקעה הכוללת בחידוש פני הקניון נאמדת ב כ-200 מיליון שקל.
מתיחת הפנים הנוכחית היא חלק מהתוכנית של היזמים להפוך את הקניון למרכז הבילוי המוביל באזור הצפון, בהסתמך על יתרונות מיקומו.
CINEMALL נהנה מנגישות גבוהה, חסרת תחרות, הן למשתמשים בתחבורה ציבורית והן לבעלי רכב פרטי, הנהנים בו מחנייה חינם. קרבתו לצומת הצ'ק פוסט, שבו חולפות מדי יום כמאה אלף מכוניות פרטיות בדרכן בין חיפה, הקריות ויישובי העמקים, כמו גם תחנת אגד מרכזית בסמוך לו ותחנת רכבת בתחומו שהוקמו לפני כחמש שנים - חושפים אותו מדי יום לרבבות נוסעים ועוברי אורח.
אמיר דואניס, סמנכ"ל מו"פ ונכסים ב"שופרסל", מבעלי הקניון: "עכשיו יש לכל הרבבות סיבה טובה לעצור בקניון. עם השילוב המשולש של מתחמי קולנוע, מסעדות ומותגי אופנה מובילים, CINEMALL מציב סטנדרטים חדשים לקניונים בארץ וקובע סדר יום חדש בתרבות הבילוי והקניות של אזור הצפון".

תאריך:  18/06/2008   |   עודכן:  19/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il