X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מתודולוגיית שיווק הדתות צריכה להיכנס לספרי השיווק
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

מתברר, שדת היא אחד "המוצרים" הנמכרים ביותר בעולם. שוק הדת והמוצרים הנלווים לה - מגלגל מיליארדי דולרים ברחבי הגלובוס.
כוחו של המוצר - דת, כמעט אין סופי.
הוא מסוגל להשפיע על מדינות, לכרות בריתות ולפתוח במלחמות. אנשים מתאבדים בשמה של הדת.
אז מה היה לנו?
המוצר - מצוין!
המחיר - שווה לכל נפש!
המקום - נגיש ומזמין!
ההפצה - שיווק מפה לאוזן!
האנשים - צדיקים גמורים!
ההוכחות לאיכותו של המוצר - ניסים ונפלאות!
התהליך - הדרגתי, מודולרי ונוח!
המוצר מותאם בקלות לכל סביבה, מחובר בכל מקום אפשרי לפוליטיקה, יודע להשתלב גם בחברות עניות (צריך להתפלל!) וגם בחברות עשירות (הכל מלמעלה, בלי עין הרע!), כל רבדי החברה נחשפים לו ובכל רובד - המשווקים מוצאים שפה משותפת...
ומבחינה טכנולוגית? הייחוד הוא שימור המסורת וככל שהעולם מתקדם טכנולוגית - כך הבידול והייחודיות האנטי טכנולוגית של הדת, הופכים מושכים, יותר ויותר!
ההבטחה של המוצר ייחודית והתועלת ברורה!
יש חיים אחרי המוות וכל שעליך לעשות הוא לציית לכמה חוקים קטנים...
לחתום כאן, כאן וכאן ו... בתולות! גני עדן ו... הכל שלך לנצח נצחים!
לאנשי הדת מגיע המון כבוד על אחוז החדירה המרשים של המוצר שהם משווקים ובעיקר - על זמן השרידות שהשיטה שלהם מפגינה עם חלוף הדורות והשנים!
ירון מירלמן עוסק בתחום השיווק משנת 1995 וכיהן בתפקידים שונים וביניהם - ניהול מכירות, שיווק ומותגים
תאריך:  29/06/2006   |   עודכן:  30/06/2006
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
הסתבכותו של עודד דסאו חשפה את יזם הנדל"ן אורן מן, שכמעט והיה שותפו, אך הצליח לקפוץ מהרכב ברגע האחרון, לפני התאונה    בונה בתל ברוך, זכרון יעקב ואשקלון    אולמי אירועים    פרשת "אבן וסיד שיש"
אלעזר לוין
יזמים חרוצים ביקרו במקום וגילו: המואזין קורא ברמקול למתפללים ב- 5 לפנות בוקר, ולא ניתן לאטום את המלון מפני הרעש    ובנוסף: אין חניון, אין 5 כוכבים, יש עתיקות    הפתרון: 4 סוויטות
ד"ר אביטל מתן
גיל בית הספר היסודי הוא הזמן שניתן לאבחן ולעיתים לטפל בבעיות שיניים ראשוניות שעשויות להשפיע על מִשנן הילד בעתיד
ד"ר יובל ברנדשטטר
שלילה גורפת של חילופי שבויים היא איוולת. איוולת זהה לתוכנית ההתכנסות לתוך גטו מוכה קסאמים
שושי גרינפלד
החייל האמיץ צה"ל יצא למבצע הרואי בעזה. שחרור חייל חטוף, הפסקת הקאסמים. לכאורה אחרית הימים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il