ירון הורוביץ מונה לתפקיד סמנכ"ל שירות לקוחות בחברת מירס. הורוביץ שימש בשנתיים וחצי האחרונות כמנכ"ל דינמיקה סלולר המתמחה במכירה ומתן שירות בתחום הסלולר.
לפני כן שימש כסמנכ"ל שירות לקוחות בחברת סלקום במשך 4 שנים, לאחר שניהל במשך 7 שנים פעילויות שונות במגזר הפרטי בסלקום.
הורוביץ, בן 49, הינו בעל תואר מהנדס תעשיה וניהול מהטכניון בחיפה.
הורוביץ יחליף בתפקידו את רן בן יהודה שכיהן בתפקיד סמנכ"ל שירות לקוחות בשנה האחרונה, ונענה לבקשת מפקד חיל הים לחזור לשרות פעיל בצה"ל.
בשלוש השנים בחברת מירס ניהל בן יהודה את מערך המכירות הביטחוני, טיפל במגזר הפרטי והמשווקים ולאחרונה הוביל את מהפכת השרות בהעברת מרכזי השרות לאחריות מירס.
המינוי ייכנס לתקפו בסוף חודש יוני.
אברשה בורשטין, מנכ"ל מירס, בירך את ירון הורוביץ ואמר כי ניסיונו הרב בתחום יתרום רבות להמשך קידומה של חברת מירס אל מול האתגרים הקיימים. כמו כן הודה בורשטין לרן בן יהודה על עבודתו ותרומתו לצמיחת החברה.