יוניליוור ישראל, משווקת בדין - מותג מרככי הכביסה המוביל בישראל, משיקה קמפיין חדש לרגל השקת ניחוח חדש - בדין פירות אדומים, באמצעות חברת הפרסום מקאן אריקסון, בהשקעה של 1.5 מיליון ש"ח.
הקמפיין החדש, ממשיך את השפה התקשורתית החדשה של המותג, המתמקדת בלבוש האישי. התובנה העומדת בבסיס הקמפיין - אנו מרגישים נפלא כאשר אנחנו לובשים בגד מוכר ואהוב. כאשר אנו לובשים בגד אהוב אנו מרגישים אנרגטיים ומלאי ביטחון עצמי.
הקמפיין משתמש בבובות הבד המזוהות עם המותג ומציג את בחורה כשהיא יוצאת מהמקלחת עם תחושת רעננות ואקזוטיות בזכות הניחוח החדש.
קרן סער, מנהלת שיווק תחום טיפוח הבית ביוניליוור ישראל: "לכל אחת ואחד מאתנו יש את אותו בגד אהוב ומוכר, שכאשר אנו לובשים אותו אנחנו מרגישים טוב ויוצאים אל העולם בביטחון. בדין הינו מותג מוביל ואהוב בזכות הרכות, הניחוח הייחודי שנשאר על הבגד לאורך זמן, תוך שמירה על סיבי הבד. בדין שומר על בגדינו האהובים ומאפשר לנו להמשיך ללבוש אותם פעם אחר פעם".
הקמפיין החדש, יעלה בערוצים 10, 22 ו- 24 ויימשך כ-3 שבועות.
קטגוריית המרככים מוערכת בכ-200 מיליון ₪ בשנה. את הקטגוריה מוביל מותג בדין, המחזיק בנתח שוק של 40% ואחריו המותגים סוד וסנו מקסימה המחזיקים בנתח שוק של 19% כל אחד. בשנה האחרונה צמחה הקטגוריה כולה ב-1.1% כשבדין הציג צמיחה של 4% (נילסן, מצטבר מרץ 2008).