X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הונדה
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

הונדה עולה בקמפיין השקה רחב היקף שיחשוף את האקורד החדשה. הקמפיין, באמצעות מקאן אריקסון, ימשך כ-3 שבועות ויכלול טלוויזיה, אינטרנט, ועיתונות. היקף הקמפיין מוערך בכ-4 מיליון שקל.
סרטון הטלוויזיה אותו ביים שחר סגל, מציג חבורת מנהלים שממהרת לפגישה וחוששת שלא תספיק להגיע בזמן. אחד המנהלים מרגיע את השאר ומבטיח להם שיגיעו בזמן לפגישה, בו בזמן הם נכנסים למכונית האקורד החדשה, הטורים עולים...., לחיצה על דוושת הגז ..... והם נעלמים כמו במכונת זמן שמחזירה אותם 20 שנים אחורה. בפריים הבא רואים חבורת ילדים בני 8-9 שיושבים יחד ודנים בנושא כלשהוא.
הסיסמא שמלווה את הקמפיין: "הונדה אקורד החדשה -הלב שלך בנוי למנוע כזה?"
עוזי גונן, מנהל השיווק בחטיבת הפרטיות במאיר חברה למכוניות מסר כי קמפיין ההשקה עולה כחודש לאחר תחילת המכירות שכבר במהלכו נמכרו ויצברו תאוצה גבוהה עוד יותר. אנו בטוחים כי הדגם החדש יצליח בישראל כמו האקורד היוצאת ויוכיח פעם נוספת את עליונותה של הונדה ביצרן מוביל בטכנולוגיה,חדשנות וביצועים.
הדור החדש של הונדה אקורד סלון ו-Tourer, מיועדים להתחרות ישירות בדגמי הפרימיום המובילים בקבוצה D, מציעים עיצוב ספורטיבי, אבזור עשיר, רמת עידון גבוהה יותר וחבילה ייחודית של מערכות בטיחות, יחד עם יכולות דינמיות מעולות וציונים מעולים בתחום איכות הסביבה, הודות למערך מנועים העומד כולו בתקן פליטת המזהמים Euro 5. העיצוב החדש, שהוא רחב יותר מהדגם היוצא,, מאמץ מראה מרגש וספורטיבי יותר. העיצוב בסגנון "קצוות חדים" (sharp-edged), עם קשתות גלגלים שריריות בולטות הממחישות את מפשק הגלגלים הרחב יותר של המכונית, מעניק לאקורד יציבה חזקה ומיוחדת עם תחושה סולידית ויציבה. החרטום המיוחד והקווים הזורמים יותר מעניקים לה צורה מהודקת ואתלטית יותר.
קרדיטים:
    חברת הפקה - McCann Movies
  • במאי - שחר סגל
  • סמנכ"ל קריאטיב - יניב מלינרסקי
  • מנהל לקוחות - אלי דולב
  • מנהלת קריאטיב - סיגל עבודי
  • צוות קריאטיב - טל פרלמוטר ויפתח חוצב
  • תקציבאי - יוני פרידמן
  • פלנר - עמית פס
  • יחסי ציבור - סנדיק קומיוניקיישן.

תאריך:  22/06/2008   |   עודכן:  22/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נטע הר-לב
- הודעה מטעם יוניליוור
מיכל זילבר
- הודעה מטעם מוטורולה
עדנה דור-און
- הודעה מטעם מרכז רפואי וולפסון
שרית ציטרין
- הודעה מטעם רשת אופטיק דורון
טל דקל
- הודעה מטעם אג'קס חומרי ניקוי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il