X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סונול
▪  ▪  ▪
סונול

סונול ממשיכה בתנופת הצמיחה של רשת חנויות הנוחות שלה: חנכה את החנות ה- 80 ברשת Sogood, בתחנת התדלוק סונול כפר-סבא מזרח, אזור התעשיה כפר-סבא. באירוע פתיחת החנות ה- 80 השתתפו רבה הראשי של העיר, הרב שלוש וכל הנהלת סונול: תמיר פוליקר, מנכ"ל סונול; יורם כהן, סמנכ"ל קמעונאות; ויהודה בן אברהם, מנהל רשת חנויות הנוחות של סונול, Sogood.
תמיר פוליקר, מנכ"ל סונול, מסר כי "סונול נמצאת בתנופת צמיחה והתחדשות אדירה במסגרתה השקנו לאחרונה קונספט שיווקי חדש, תחת הסיסמא "נכנסת לסונול - יצאת חדש". אנו משקיעים משאבים אדירים במהלך רחב היקף לחידוש ומיתוג מחדש של תחנות התדלוק של סונול ובפתיחה מואצת של חנויות נוחות, מהלך בו השקענו עד כה למעלה מ-40 מיליון שקל. בתחילת 2007 מנתה Sogood 34 חנויות והיום אנו מתחדשים בחנות ה- 80 ברשת. עד סוף 2008 אנו מתכוונים לפתוח 20 חנויות נוספות ברשת ולסיים את השנה עם 100 חנויות בפריסה ארצית. במהלך 2009 נפתח עוד כ-40 חנויות, בהשקעה של למעלה מ-20 מיליון שקל".
יהודה בן אברהם, מנהל רשת חנויות הנוחות של סונול, Sogood: "תנופת ההתחדשות בסונול מורגשת גם במגוון המוצרים והשירותים המוצעים ללקוח. בנוסף להאצת פריסת רשת חנויות הנוחות החלנו לשווק מוצרים ושירותים חדשים: סונול נכנסה לתחום מוצרי הבריאות כאשר בשלב הראשון התחלנו בשיווק מוצרי בריאות בחלק מחנויות הרשת. בנוסף, פרסנו רשת גלישה אלחוטית בשיטת WIFI בחנויות הרשת המאפשרת ללקוחותינו גלישה חינם באינטרנט, יצרנו שת"פ עם חברת האופניים הגדולה בארץ, "מצמן את מרוץ", המספקת מוצרים ייעודיים לרוכבי אופניים, שת"פ עם כתר ספרים ובר הפצה לשיווק רבי מכר ומגזינים שונים בחנויות הרשת וכמובן שיתוף הפעולה עם אל על המאפשר ללקוחות סונול לצבור נקודות במועדון הנוסע המתמיד של אל על בעת הרכישה בתחנות סונול ובחנויות הנוחות שלה", הוסיף בן אברהם.
תחנת התדלוק של סונול בכפר סבא עברה לאחרונה שדרוג מקיף במסגרתו מותגה התחנה במיתוגה החדש של סונול ונבנתה חנות נוחות חדשה ברשת חנויות Sogood. החנות החדשה ממוקמת בתוך תחנת הדלק ומציעה לקהל הנהגים מבצעים, שירותים ומוצרים שונים כגון שירות משיכת מזומנים, קפה ומאפה, פחמים למנגל, סלטים שונים, שתייה קלה, כריכים, חטיפים, סיגריות ועוד. בהמשך תספק החנות שירות גלישה אלחוטית, הטענת כרטיסים סלולריים ותרופות ללא מרשם. החנות תעמוד לרשות קהל הלקוחות במשך 24 שעות ביממה.
סונול מאמינה בשילוב נכון בין רכישת דלק לחנות הנוחות. חנויות הנוחות מעניקות ללקוחות סונול אנרגיה וכוחות מחודשים לקראת החזרה לדרך. במהלך היום נתקל הנהג במחסורים שונים כגון דלק, כסף מזומן, אוכל, מתנות, תרופות, שתייה חמה וקרה ועוד. רשת Sogood של סונול מרכזת בתוכה את כל הפתרונות וחוסכת לנהג הרבה זמן ואת חיפוש החנייה. הנהג הישראלי יכול לערוך את כל סידוריו בעצירה אחת במתחמים הקמעונאיים של חברת סונול.

תאריך:  29/06/2008   |   עודכן:  29/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il