X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מלון דן אכדיה
▪  ▪  ▪

במהלך חודשי הקיץ יולי ואוגוסט, ייערכו 4 ארועים רב-תרבותיים סביב בריכת מלון דן אכדיה. אחת לשבועיים, בימי רביעי החל מ-9 ביולי, יגיע למלון דוח'ול ספאדי, שף ובעלים מסעדת דיאנא ויחד עם השף אריק פורת וצוות המטבח יכינו במקום את ארוחת הערב. הארוחה תוגש בצורת מזנונים אשר יכללו עשרות סוגי מנות ראשונות, מנות עיקריות בשריות, תוספות חמות וקרות ומזנון קינוחים עשיר. בשלב הראשון של הערב, עוד לפני תחילת הארוחה, יוגשו מתאבנים קרים וחמים, ביניהם טרטר טלה, גרגירי חומוס חמים ועוד - כשברקע תנגן להקת "סולטנה". בין המנות ייערך מופע של רקדנית בטן.
יניב חיומי, מנהל מזון ומשקאות מלון דן אכדיה: "על-מנת לתת מענה לנופשים השוהים במלון וגם לקהל אשר מגיע אלינו מבחוץ, החלטנו להשקיע בערב אשר יחל בשעה 19:30 ויימשך אל תוך הלילה. המטרה היא ליצור בילוי מתמשך - בנוסף לארוחת ערב יוצאת דופן. לכן החלטנו לשלב לאורך האירוע גם אלמנטים מוסיקליים מעשירים".
אריק פורת, שף מלון דן אכדיה: "בחודשי הקיץ אנו מציעים מידי ערב ארוחות בעלות גוון ייחודי. זאת במטרה להעצים את ההנאה מהחופשה ולהעניק חוויה קולינרית בלתי מתפשרת מידי ערב. באמצעות השילוב בינינו לבין "דיאנא", אנו יכולים להעניק חוויה ייחודית לאורחינו - המטבח הערבי ישראלי בשיא תפארתו בשילוב עם מטבח המלון, המציגים יחד יוקרה, מקצועיות ואנינות טעם".
בין המנות הראשונות שיוגשו: שלל מנות סלטים מקוריים - טרטר טלה, חצילים ופלפלים קלויים, קובה, פלאפל, קישואים בטחינה לבנה, סלט כוסברה וקולורבי, טאבולה, חומוס ועוד.
בין המנות העיקריות שיוגשו: צלעות טלה במשרה של עגבניות וטימין, אוסובוקו, ירכי עוף, קבב טלה, בשרים עשויים על גריל פחמים גדול ומאפים ייחודיים למטבח הערבי ישראלי שייאפו בטאבון לעיני הסועדים.
מזנון הקינוחים יורכב משלל פירות העונה ומגוון עשיר של מתוקים מקומיים וחדשניים.
מחיר הארוחה לאורחי המלון ולאורחים מבחוץ - 285 שקל לסועד (לא כולל שתייה).
על מלון דן אכדיה
מלון דן אכדיה, נפתח בשנת 1957. לאורך השנים, שמר על מעמדו כמלון שהוא למעשה "חלקת אלוקים קטנה" על חוף ימה של הרצליה וגיבש זהות ישראלית עם ניחוחות של אריסטוקרטיה בינלאומית. מלון דן אכדיה משרה אווירה משפחתית נעימה, חמימה ולבבית, ומתאים גם לאנשי עסקים האוהבים לשלב נופש ועסקים.
במלון דן אכדיה 209 חדרים. המלון ממוקם בפינת חמד צדדית על חוף ימה של הרצליה, במרחק פסיעה מעמק הסיליקון הישראלי ומרכזי הבידור של הרצליה פיתוח ובמרחק נסיעה קצר ממרכז תל אביב.
על מסעדת דיאנא
מסעדת דיאנא הוקמה בשנת 1964 וקרויה על שם בית הקולנוע ששכן בעבר במקום. את המסעדה הקים השף המיתולוגי מחמוד ספדי (אבו אלדוח'ול) שהוא לב-ליבה של המסעדה ומכהן בא עד היום כשף. דיאנא מתמחה במאכלים מזרחיים ייחודיים תוך שימת דגש על איכות חומרי הגלם וטריות ההכנה.
דוח'ול עצמו, שף מוכשר ומיומן - כיום בן 40, מנהל את המסעדה מאז 1993, כשהיה בן 25. הוא מעיד כי למד מהוריו את רוב מה שהוא יודע על בישול. מאביו למד את אופי המסעדה ומטעמיה ומאמו למד את סגנון בישול המאכלים הביתיים. דוח'ול מעניק דגש חזק על ירקות עונתיים מהם הוא מרכיב את הסלטים הידועים במסעדה וכן עושה שימוש נרחב בבשר טלה. כל חומרי הגלם של המסעדה הינם תוצר של גידול מקומי עירוני בנצרת.

תאריך:  29/06/2008   |   עודכן:  29/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il