X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רולדין
▪  ▪  ▪
רולדין [צילום: נתן דביר]

רשת רולדין הנמצאת במגמת התרחבות מואצת וכן בפיתוח מותג רולדין Bakery café, השיקה (יום א', 29.6) ברמת החייל סניף בקונספט חדשני המתמחה בארוחות קלות ומזינות בשילוב של מוצרי מאפה וקונדיטוריה איכותיים וקפה משובח, בשיטת הגשה מהירה התואמת את קצב החיים האורבני הסביבתי, הנותן מענה לחברות היי-טק ולעשרות אלפי אנשים הפוקדים יום יום את האזור.
קובי חקק, מנכ"ל רשת רולדין אומר כי: "מיקומו המרכזי של הסניף נבחר כחלק מהאסטרטגיה של רשת רולדין השואפת להגדלת הפריסה על-מנת ליצור נגישות מקסימאלית של המותג לקהל היעד, תוך שמירה על ערכיו הגבוהים של המותג: עבודת יד, מגוון רחב של מאפים טריים וסנדוויצ'ים איכותיים ממבחר הלחמים המיוחדים של רולדין בטעם ביתי, במראה מוקפד, שירות, יחס אישי ואווירה נעימה.
חקק ציין כי במהלך סוף שנת 2008 צפויה רולדין להמשיך את מגמת ההתרחבות ולפתוח סניפים חדשים נוספים בערים: גבעת שמואל, מודיעין, אשדוד וראשון לציון. בכוונת הרשת למנות כ-35 סניפים בפריסה ארצית בסוף שנת 2009.
חקק הוסיף: "כיום עוברים בין 100 אלף ל-120 אלף לקוחות ברשת בחודש ממוצע, אנו צופים כי בשנת 2009 תוכפל הכמות ותעמוד על כ-250 אלף". עוד ציין כי מגמת ההתרחבות מתאפשרת לאור הפעלת מודל זכיינות, מה שישאיר בידי רולדין 35 אחוז מהחנויות בבעלות החברה ואילו שאר הסניפים יוחזקו על-ידי זכיינים.
הסניף החדש ברחוב הברזל 28 ברמת החייל משתרע על שטח של 160 מ"ר וכולל בין 100-90 מקומות ישיבה. הסניף החדש עוצב בסגנון אורבני, צעיר ו"קולי" בהשראת הערים הגדולות לונדון וניו-יורק, על-ידי האדריכל דן טרויים.
התפריט יציג מגוון גדול של מנות אישיות כגון: כריכים חלביים, סלטים, פסטות, קישים, לזניות ומוזלי מתוק ומלוח, החל מ-24 שקלים. בנוסף יציע הסניף תפריט עשיר של ארוחות קלות ואיכותיות לצד ארוחות עיסקיות במחירים אטרקטיביים.
הסניף החדש יתמחה בכיבוד לישיבות ואירועים חברתיים,
בשל המיקום האסטרטגי של סניף רמת החייל הממוקם בין ארגונים גדולים וחברות היי-טק גדולות שהעובדים בהם שוהים שעות עבודה רבות וכן בשל אופי העבודה הכולל ריבוי בפגישות ומצגות רבות משתתפים, הוחלט ברולדין כי סניף זה יתמחה בהכנת מזון וכיבוד לישיבות ואירועים משרדיים\חברתיים כגון: מגשי אירוח, הכוללים מאפי קונדיטוריה ופטיפורים, סנדוויצ'ים, קישים אישים ועוד.
סניף רולדין רמת החייל הינו סניף כשר.
רחוב הברזל 28 רמת החייל ת"א.
שעות פתיחה: א'-ה' שעות: 20:00-7:00, יום ו' 15:00-07:00. טלפון: 6445026 -03
אודות רולדין
רולדין הוקמה בשנת 1989 על-ידי האחים אבי קינן וקובי חקק. הרשת המשפחתית בה עובדים עד היום כל חברי המשפחה מתמחה באפייה ביתית המשלבת מתכונים משפחתיים שעברו בירושה ומלקוחות ותיקים ומתכונים חדישים ומשוכללים שנלמדו ממיטב השפים באירופה. רולדין מתמחה באפיית עוגות, עוגיות, בורקסים ושאר דברי מאפה. כל המאפים מיוצרים מחומרים טבעיים. בכל שנה מפתחים ברולדין בין 20-30 מוצרים חדשים.

תאריך:  30/06/2008   |   עודכן:  30/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il