X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יואב סדן, זמר ואמן גיטרה יליד ישראל, עושה חיל בקריירה בינלאומית ערב סדרת הופעות במונטריאול, מביע יואב רצון לחזק את הקשר עם אומנים ישראלים ולהופיע בישראל הזמרים האהובים עליו: אביב גפן, מתי כספי, דיוויד ברוזה ויעל נעים
▪  ▪  ▪
יואב, זוכר את שורשיו הישראליים

הזמר ואומן הגיטרה יואב הגיע השבוע הופעות במונטריאול בפסטיבל הג'ז הבינלאומי הנערך במונטריאול. יואב, בן למהגרים מרומניה, נולד בישראל ובגיל 8 עקר עם משפחתו לדרום אפריקה. עוד מילדות ספג יואב את אהבת המוזיקה בזכות אימו שהייתה זמרת אופרה. בגיל ההתבגרות החל יואב למרוד המוזיקה הקלאסית וחיפש את החיבור למוזיקה העכשווית של אותה עת ובין היתר הושפע מסימון וגרפונקל, החיפושיות, מוזיקת הפופ של U2, Depeche Mode ו- The Cure.
את פריצת הדרך שלו בתחום המוזיקה החלה כאשר עבר לניו-יורק בתחילת שנות העשרים לחייו. את אלבומו הראשון Charmed & Strange השיק יואב במונטריאול במרץ 2008 לאחר מסע הופעות בצפון אמריקה. האלבום מכיל 11 שירים שבם שזורות השפעות מוזיקליות שונות - היפ הופ, מוזיקה אלקטרונית ותופים - עם טכניקת מוזיקה ייחודית ומקורית. יואב עשוי להגיע להופעות בטורונטו בחודש ספטמבר הקרוב (מתקיימים מגעים בנושא). אתר האינטרנט של יואב: yoavmusic.com
בראיון ל'שלום טורונטו' מספר יואב, כי הוא ממשיך לשמור על קשר עם ישראל, בה מתגורר אחיו. הוא רוחש הערכה רבה למוזיקה הישראלית והיה מעוניין ביום מן הימים להגיע לישראל להופעות. למרות שעזב את ישראל בגיל צעיר הוא זוכר ומכיר את בכירי היוצרים הישראלים. הזמרים האהובים עליו הוא מזכיר בין היתר את אביב גפן, מתי כספי, דיוויד ברוזה ויעל נעים. ביקורות ציינו, כי במלודיות שלו קיימת גם השפעה ים ישראלית.
המפגש עם הקהילה הישראלית של מונטריאול מרגש אותו, והוא מעוניין להופיע גם בטורונטו וליצור את החיבור עם הקהילה. הדרישה להופעות של יואב גבוהה ובמונטריאול הוסיפו המארגנים הופעה כדי לענות על הביקוש.
האלבום הראשון של יואב רק יצא לדרך והוא כבר עובד על האלבום השני. הפעם, מספר יואב, הוא מעוניין לעבוד עם גורמים נוספים על האלבום והוא עדיין מצוי בשלב הכתיבה של השירים ואיסוף חומרים. יואב, ובשמו המלא יואב סדן, אינו שוכח את המולדת. מעת לעת הוא מבקר בישראל שם מתגורר אחיו והוא גאה בשורשיו ובתרבות הישראלית.

תאריך:  04/07/2008   |   עודכן:  04/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהונתן דחוח-הלוי
עסקת שליט נכנסת ל"קיפאון"    חמאס משעה את השיחות בגלל "התחמקות ישראל ממילוי חובותיה בהתאם להסכם הפסקת האש    לא יועברו עוד סימני חיים מגלעד שליט
עידן יוסף
האתרים פרסמו ידיעות על אודות תלונות שהוגשו נגד שוב במשטרה, לפני שזומן לחקירה וטרם שנודע לו על פתיחה בחקירה נגדו    פרקליטי שוב: "מטרת התביעה לשרטט את גבולות המותר והאסור בפרסומים קשים מעין אלה"
רותי אברהם
מאבקי שליטה בחסידות צאנז: עמותת מוסדות צאנז ביקשה מהמחוזי לאשר פסק בוררות המונע מהרב וייס גיסו של האדמו"ר מצאנז יקותיאל הלברשטאם ז"ל, לנהוג באדמו"רות    הטענה: הרב וייס "שלח ידו בבנין העמותה ללא רשות ובניגוד לדין"
מאיה שני
חוק חדש שיצא בקליפוניה אוסר על דיבור ידני בטלפון נייד בעת נהיגה
מערכת ONE
נהג הפורמולה 1 הבריטי הסביר את ההחלטה שלו לפרוש: "אני רוצה להפסיק כל עוד אני עדיין תחרותי ונהנה מהאתגר של נהיגה בסבב    אשאר מעורב בענף"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il