מכבי שירותי בריאות, יוצאת בקמפיין ארצי לגיוס מבוטחים חדשים תחת המסר "עוברים למכבי בקלות", הקמפיין יעלה באמצעות באומן-בר-ריבנאי ויכלול פרסום בטלוויזיה, שילוט חוצות, עיתונות, רדיו ואינטרנט בהיקף השקעה של כ-1 מיליון $.
לדברי עופר משולם, מנהל השיווק של מכבי שירותי בריאות: "ממחקרים שביצענו ראינו כי במידה ואזרח ישראלי היה נדרש לבחור מחדש בקופת חולים, רובם המכריע היה בוחר במכבי שירותי בריאות".
"עוד נוכחנו לדעת כי ציבור מבוטחי קופות החולים אינו מודע ברובו לפשטות וקלות המעבר למכבי שירותי בריאות. כל מה שנדרש על-מנת להצטרף למכבי שירותי בריאות ולביטוח המשלים הוא לגשת לסניף הדואר ולמלא טופס קצר, ללא צורך בבדיקות רפואיות, ללא הגבלת גיל וללא תקופת המתנה. מטרת הקמפיין היא להבהיר למבוטחי קופות החולים השונות כי עכשיו פשוט וקל לעבור למכבי שירותי בריאות".
בכדי להדגיש ולהמחיש את המסר "עוברים למכבי בקלות" מעלה מכבי קמפיין בו נראה ילד המקבל חבטה קלה במהלך משחק עם חברים, כאשר על-מנת לרומם את רוחו מנסים חבריו ועוברי אורח נוספים הנקרים בדרכו לסייע לו, אולם הדבר היחידי המצליח להפיג לו את הכאב הוא הנשיקה של אמו במקום בו הוא נחבט, כאשר המסר המרכזי הוא - עוברים למכבי בקלות.
הקמפיין, מדגיש את יתרונותיה של מכבי שירותי בריאות על פני הקופות האחרות: יכולת הבחירה האישית מתוך רשימה של אלפי רופאים, שיעור הרופאים המומחים הגבוה ביותר מבין כל הקופות, זכייה בסקרי שביעות רצון בקטגוריית שירות, שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר ומתן סל ביטוחים משלימים ונוספים המקיפים, הרחבים והמשתלמים ביותר לחבריה.
מנהל שיווק מכבי - עופר משולם
ס. מנהל שיווק מכבי - גלית הלוי
מנהל פרסום מכבי - בני רון
משרד פרסום - באומן בר ריבנאי:
מנהל תיק לקוח - נירה שניידרמן מנכ"ל bbr Q&Q
סופרוייזרית - ליאת וורהפטיג bbr Q&Q
משנה למנכ"ל קריאטייב - דיוייד אדלשטיין
קופיריטרית - דלית אורבך
ארט דירקטור - כפיר ראובני
סמנכ"ל הפקה - דורית גווילי
מפיקת משרד - אודליה נחמיאס
מדיה - גבי אטל, נעמה דרסלר, אולג שפושניקוב.