X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בעיתוי אידיוטי מבחינתו, נסראללה המטומטם ביצע פעולת ראווה, שהכאיבה לנו במיוחד. לרבים מהישראלים ירד האסימון. שני דחלילי הביטחון, אולמרט ופרץ, עם רוח גבית של אופוזיציה תומכת, תקשורת אוהדת ואזרחים נחושים - נעתרו לאתגר. נסראללה נלכד בקורי העכביש
▪  ▪  ▪

לא צריך להיות רופא שיניים כדי לדעת: אם מגלים חור בשן, הכי נכון זה לעשות סתימה. זה הכי זול, הכי קצר, והכי פחות כואב. אלא שהישראלי המצוי, תמיד יעדיף קיסם, עד שכאבי תופת יטיסו אותו לרופא. האיחור יחייב טיפול שורש, מה שמצריך סכומי כסף גדולים יותר, טיפול ארוך וכואב יותר.
מדובר בתכונה ישראלית טיפוסית. אני קורא לה "תסמונת השן הרקובה". ככה זה בכל תחומי חיינו. לדוגמא: צומת בעייתית תטופל באופן יסודי, רק אחרי תאונת דרכים מחרידה ועם מספר הרוגים גבוה. בצד התמונות הקשות נקרא בעיתונים תחת הכותרת "הכתובת היתה רשומה על הקיר", על הימצאותם של קלסרים הכוללים דוחות אזהרה, המלצות, ואפילו על תקציבים שהמתינו בבנק.
מתחת עיניהם העצומות לרווחה של מנהיגינו, במשך שש שנים תמימות, העצים חסן נסראללה את האיום נגד ישראל. אין אדם מאלה האחראים על ביטחוננו, שלא ראה שמע וידע על הסכנה, ומהי מטרת עיבוי דרום לבנון בטילים ארוכי טווח.
למרות שפה ושם, נסראללה נתן לנו תירוץ לרסק לו את המפרקת, העדיפו מנהיגינו, הנגועים בתסמונת השן הרקובה - את השקט היחסי. ואם היה מי שהזהיר מתוצאות ההבלגה, תמיד קפץ החכם עם החורים בשיניים, והזכיר לו ולנו, את הבוץ הלבנוני הישן והרע. ככה דכאו הבולשביקים את המתריעים בשער.
אפילו תושבי הצפון, במיוחד בעלי המפעלים, העסקים והצימרים, אטמו אוזניים, ומילאו פיהם יין למראה הסכנות המתהוות מתחת לחוטמם. מסתבר שכשהכסף זורם, החיים בצילו של הר געש פעיל, ועם אקדח צמוד לרכה - הם בעיה קטנה.
פתאום טראח! בעיתוי אידיוטי מבחינתו, נסראללה המטומטם ביצע פעולת ראווה, שהכאיבה לנו במיוחד. לרבים מהישראלים ירד האסימון. שני דחלילי הביטחון, אולמרט ופרץ, עם רוח גבית של אופוזיציה תומכת, תקשורת אוהדת ואזרחים נחושים - נעתרו לאתגר. נסראללה נילכד בקורי העכביש.
היום, כולנו נושאים תפילה, שהמלחמה הזו לא תסתבך ותסתיים בניצחון חד-משמעי. אבל אסור שתוצאה טובה תשכיח מאיתנו את ההבלגה החולנית שקדמה לכל המהלך הצבאי. לא צריך ועדת איתור, כדי להצביע על שלושה אחראים.
המבליג הראשון אהוד ברק, שבגלל איי-קיו גבוה במיוחד, הקשבה לכל אחד מתושבי כדור הארץ, הורגת אותו משעמום. השני, אריאל שרון, שתחת הסיסמא "שקט עוקרים", הצליח לשכנע את התקשורת, לעטוף אותו בטפלון. והשלישי, אלוף פיקוד הצפון אודי אדם.
ברק סולק ע"י הבוחר משל היה כלב נגוע, שרון חלה, ואלוף הפיקוד, מן הראוי שיסולק ע"י ועדה שתחקור את כל ההפרות שעשה נסראללה מתחת לחוטמו. מדובר בשרשרת אירועים, שמניעתו של כל אחד מהם, הצריכה תגובה ברמה של "סתימה". הזנחה, אילצה את צה"ל לעשות "טיפול שורש". זה כואב, ארוך ויקר - אבל הכרחי.
ואם תשאלו רופא שיניים, מהו הטיפול הדרוש למי שלא עשה טיפול שורש, הוא היה אומר לכם: עקירה!! התבוסתן אולמרט, מדבר על עקירת שיניים בודדות, והצורר האירני אחמדינג'אד, מדבר על עקירת כל הפה...

תאריך:  17/07/2006   |   עודכן:  17/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי עבדי
נסראללה מנסה להבעיר את המזרח התיכון, לא רק כדי לפגוע במדינת ישראל, אלא כדי לבסס את הח'ליפות האיסלאמית בשטחו    מנהיגי מצרים, ירדן וסעודיה התחילו להתעשת    זה הזמן שגם אירופה תתעורר לנוכח גודל הסכנה
פרופ' משה שטרנפלד
מדוע חשוב ששני בני המין ייהנו מאנרגיה נקבית וזכרית, כיצד המתירנות מקצרת את חיינו וכיצד ניתן לפצות את עצמנו על האנרגיה שאנחנו מבזבזים ביחסי מין
אלי אליהו
המחשבה שהשמדת משטריהם של סאדאם, חמאס וחיזבאללה תוביל לעלייתם של משטרים דמוקרטיים בנוסח המערב, ואלו יקבלו בשמחה את התערבות האמריקנים או את שכניהם הישראלים, היא מחשבה מנותקת מהמציאות
נאוה שוהם
מה לא עשינו בלבנון, מה לא ניסינו, וכל ניסיון מסתיים בעוד צער ובעוד משפחות שמאבדות את היקר מכל. איני מדינאית ואין בכוונתי לתת עצות למנהיגים הנבחרים, רק מקווה אני כי לנגד עיניהם נמצאים בתי הקברות הצבאיים המלאים כל כך, המלאים מדי
פרופ' גדעון ביגר
האנומליות בקווי ההפרדה בין תחומי ירדן וישראל בגדה המערבית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il