X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אוניברסיטת תל אביב
▪  ▪  ▪
עו"ד צבי מיתר

המרכז ללימודי משפט מתקדמים באוניברסיטת תל אביב, המכשיר את תלמידיו לעמדות מנהיגות בכל תחומי העשייה המשפטית בישראל, זכה בתחילת חודש יולי לתנופה משמעותית בזכות תרומה נדיבה של עו"ד צבי מיתר. בעקבות התרומה הוענק למרכז שמו של התורם, והוא ייקרא מעתה "מרכז צבי מיתר ללימודי משפט מתקדמים".
המרכז, הפועל במסגרת הפקולטה למשפטים על שם בוכמן, משמש כחממה לעילית המשפטית של ישראל, ומושך אליו משפטנים צעירים מצטיינים מכל רחבי הארץ. זאת בזכות תוכנית לימודים ייחודית, שמעטות כמוה בעולם כולו, "אשר נשענת הן על החוקרים המעולים שלנו, והן על מיטב חוקרי המשפט בעולם, ויוצרת תשתית אינטלקטואלית חשובה למנהיגי העתיד של המשפט והחברה בישראל", אומר נשיא האוניברסיטה, הפרופ' צבי גליל.
המרכז החל את פעילותו לפני כשנה, ומאז, לדברי מנהל המרכז ודיקאן הפקולטה למשפטים, הפרופ' חנוך דגן, "הוא פורח ומשגשג. כבר השנה הגיעו ומגיעים אליו כ-20 פרופסורים אורחים ממיטב בתי הספר למשפטים בעולם כגון, ייל, הרווארד, NYU, ברקלי, ועוד. מתנהלים בו קורסים ייעודיים וסדנאות מחקר ייחודיות והצטרפו לשורותיו תלמידים חדשים מעולים".
עו"ד צבי מיתר נרתם ברצון למשימה החיונית. עו"ד מיתר, אשר הקים את אחד המשרדים המובילים בישראל (מיתר, ליקוורניק, גבע & לשם, ברנדווין ושות') וכיהן כיו"ר לשכת עורכי הדין בתל אביב וכחבר בוועדה למינוי שופטים בישראל, מכיר היטב את עולם המשפט הישראלי. "צבי הבין מיד את החזון... וחיש קל התגייס לעזור", נזכר פרופ' דגן.
"אני צופה ומאמין שיש סיכוי סביר שתוך מספר שנים, משפטנים ואוניברסיטאות בחו"ל יכירו בכך שהמרכז ללימודי משפט, של אוניברסיטת תל אביב הוא מהמוסדות המובילים בעולם למחקר ועיון בתחומי המשפט השונים", אמר עו"ד צבי מיתר.
תחת חסותו של עו"ד מיתר, כחלק מתרומתו, נבחרו מקרב תלמידי המרכז עשרה עמיתי מיתר לשנת תשס"ח. מדובר קבוצה נבחרת של תלמידים מצטיינים לתואר שני ושלישי, העורכים מחקרים במגוון רחב של תחומים מרתקים ומסקרנים, כמו: יחסי הגומלין בין ההלכה למשפט הבינלאומי, יחס בתי המשפט לפוליטיזציה של השכול, ניצול מיני ביחסי סמכות, ואפילו מחקר היסטורי על הקשר בין משפט לספרות באנגליה הויקטוריאנית.
שמותיהם של עמיתי מיתר הוכרזו בטקס שנערך החודש בפקולטה למשפטים, בנוכחות התורם עו"ד צבי מיתר, מנהל המרכז הפרופ' חנוך דגן, ונשיא האוניברסיטה הפרופ' גליל.

תאריך:  21/07/2008   |   עודכן:  21/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il