חברת האינטראקטיב נקסט אין משיקה קמפיין למשקה חדש - RC free - משקה קולה ללא סוכר, 0 קלוריות וללא חומרים משמרים, משקה קליל, מרענן וצעיר. את הקמפיין מוביל הסלוגן: "RC free - great cola sugar free". היקף הקמפיין נאמד ב-450 אלף שקל והוא יעלה באתרי האינטרנט המובילים msn, walla, nana, one וקשת.
הקמפיין עושה שימוש בטכנולוגיה הייחודית הנקראת ווידאו בטופלייר. קריאטיב הקמפיין מבוסס על דמות ייחודית ומשעשעת מתוך קמפיין הטלוויזיה, במגוון וריאציות שונות. בכל פעם שהגולש יקליק על הבאנר, תציג בפניו הדמות של RC מספר יתרונות שונים של המשקה כאשר הדמות יוצאת מגבולות הבאנר ומכסה תוך כדי את כל המסך. הגולש יכול להיחשף לפי בחירתו למספר קטעי וידאו הנבחרים באופן רנדומאלי ועל-ידי כך ליהנות מרגעי הומור שונים. הקלקה נוספת על הבאנר, תוביל את הגולש למיני סייט הייחודי של RC Free.
המיני סייט, בצבעי המותג (שחור, אדום ולבן) הינו צעיר, מרענן, נועז ושובב. במיני סייט ימצא הגולש את סרטון הפרסומת המופיע בטלוויזיה וכמו כן, סרטונים נוספים עם הדמויות מהפרסומת.
לינק למיניסייט:
[קישור]