X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת פרטנר
▪  ▪  ▪

orange מציעה שרות ייחודי ומהפכני, המייתר את הצורך להמתין בתור למענה של נציגי שרות הלקוחות.
כל מה שעליך לעשות הוא לחייג לכוכבית 054 לבחור את השרות ולנתק את השיחה. התור יישמר אוטומטית על-ידי המערכת, וכאשר יגיע תורכם לקבלת מענה, המערכת תתקשר אליכם ותעביר אתכם ישירות אל נציג השרות. חשוב להדגיש, כי זמן ההמתנה לקבלת מענה בשימוש במערכת orangecall4u (שיחה חוזרת) זהה לחלוטין להמתנה על הקו.
דוד אבנר, מנכ"ל חברת פרטנר: "לאורך כל הדרך, orange התוותה מגמות במתן שירות, השכילה לרתום את הטכנולוגיה המתקדמת לשרות ולנסח מחדש את הכללים לשירות מהדור הבא. שירות מכוון לקוח, המתחשב במשאב היקר והחשוב ביותר ללקוח והוא - הזמן".
אלי גליקמן, סמנכ"ל חטיבת הלקוחות של orange "לקוחות, באופן טבעי מעדיפים לקבל מענה מיידי של נציגי שירות, ללא שיטוט במערכת לניתוב שיחות וללא המתנה. לאור זאת, הקמנו מערכת שירות חדישה, אשר בימים אלו הוטמעה במוקדי השרות הטלפוני של החברה.
החשיבה על יציאה מחוץ לקופסא ועל יצירת פתרון טכנולוגי תפיסתה של החברה, הרואה במתן מענה ייחודי, כזה שהלקוח לא ציפה לו, אסטרטגיה שירותית".
"תיעול הטכנולוגיה לטובת השירות ב-orange", מציין גליקמן "והיכולת לחשיבה מחוץ לקופסא, הינו אירוע מתמשך המגדיר גישה שירותית, תוך שימוש בארגז כלים מלא.
הן ה'הוצאה לפועל' והן הפעילות מ'אחורי הקלעים', מאפשרות הטמעת מערכות חדשניות המסייעות במתן שירות פרואקטיבי לרווחת הלקוח.
השירות orangecall4u מאפשר למעשה שיחה 'וירטואלית' לתור ממשי מתוך פניה לשירות הלקוחות", מסביר גליקמן.
שירות orange call4u יופעל במקרה שבו זמן ההמתנה הממוצע למענה של נציג שירות יעמוד על דקה וחצי.
כיצד ניתן להשתמש בשירות?
כל מה שעליך לעשות הוא לחייג לכוכבית 054 מכל מספר orange, לבחור את: 'שרות', 'שיחה חוזרת', ולנתק את השיחה. התור יישמר אוטומטית על-ידי המערכת, וכאשר יגיע תורכם לקבלת מענה, המערכת תתקשר אליכם ותעביר אתכם ישירות אל נציג השרות.
במידה ובשיחה החוזרת אין מענה מהלקוח, המערכת מבצעת עד 3 ניסיונות חיוג ללקוח, בהפרש של 3 דקות, בין חיוג לחיוג. במידה שלא מתקבל מענה, נשלחת הודעת SMS ללקוח בנוסח הבא: "שלום, לא הצלחנו להשיגך במסגרת שרות שיחה חוזרת. נשמח לעמוד לרשותך ב-כוכבית 054".
השירות ללא תשלום.
בהמשך, השירות יתאפשר עבור לקוחות כל החברות ממספרי נייח או נייד.

תאריך:  24/07/2008   |   עודכן:  24/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il