קופת חולים מאוחדת יוצאת בקמפיין תדמית חדש בהיקף של כ-2.5 מיליון שקל. הקמפיין, באמצעות ISRAEL JWT, תחת הקונספט "מאוחדת מיוחדת", מציג את יתרונות הקופה וייחודה.
בסרט הטלוויזיה המוביל את הקמפיין, רואים ילד חמוד המגיע למסיבת יום-הולדת של ילדה מהכיתה ומספר לה כמה שהיא ילדה "מאוחדת". הילדה מתקנת אותו ל-"מיוחדת" ומתפתח ויכוח משעשע המוביל למסקנה שבעצם אין הבדל ומאוחדת היא בעצם מיוחדת.
את הקמפיין, הכולל טלוויזיה, עיתונות, רדיו ואינטרנט מוביל המסר: "מאוחדת, מיוחדת... מה ההבדל??? מאוחדת באמת מיוחדת בכל שירותי הבריאות! מאוחדת - קופה מיוחדת".