X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
חגית לידור דוא"ל עמירם פליישר יועצים לתקשורת ויחסי ציבור
- הודעה מטעם נייס מערכות
▪  ▪  ▪

רעננה, ישראל, 30 ביולי, 2008, נייס מערכות (ת"א: נייס, NICE: NASDAQ) הודיעה היום כי זכתה בפרויקט המשך בן 7-ספרות מ-Norfolk Southern Corporation) - NYSE NSC), חברת תעבורה מארה"ב, המובילה הגדולה ביותר של מתכות וכלים ממונעים בצפון אמריקה. פתרונות נייס ישמשו להקלטה, ניהול וניטור באופן מקיף יותר של התקשורת לאורך חמישה אתרי מסילה נוספים.
Norfolk Southern תתקין כעת פתרונות אבטחה של נייס ב-16 אתרים כהרחבה ל-16 אתרים בהם הותקנו פתרונות נייס לאחרונה. אלו כוללים מסילות המסווגות כעיקריות ומרכזי שילוח, כמו גם שידרוג של מערכות נייס במרכז תקשורת משטרתי. Norfolk Southern תשתמש בפתרונות של נייס כדי לפשט חקירות ושחזור ארועים הקשורים לביטחון במסילות רכבת.
"ב-Norfolk Southern אנו מכוונים לרף הגבוה ביותר של ביטחון ואבטחה", אמר ריצ'רד פ. קרטר, מנהל יחידת גלי מיקרו ב-Norfolk Southern Corporation. "על-ידי הרחבת מערך פתרונות נייס המוטמעים אצלנו, נוכל להקליט, לתעד ולנהל את התקשורת היומיומית בכל מערכת המסילות שלנו במטרה להמשיך ולהגביה את הרף שלנו בתחום הביטחון".
"תחום התעבורה הינו אחד התחומים המהותיים יותר בתחום הביטחון והאבטחה של נייס", אמר כריס ווטן, נשיא החטיבה הביטחונית של נייס באמריקה. "אנו שמחים וגאים על בחירתנו על-ידי Norfolk Southern, המובילה בתעשיה זו, עבור יוזמת השידרוג החשובה הזו".
אודות Norfolk Southern Corporation
Norfolk Southern Corporation) NYSE: NSC) הינה אחת מחברות התעבורה המובילות בארה"ב. חברת-הבת Norfolk Southern Railway מפעילה כ-21,000 מייל (למעלה מ-35,000 ק"מ) ביותר מ-20 מדינות בארה"ב ומשרתת את כל נמלי האחסנה הגדולים במזרח ארצות הברית ומספקת קישור מעולה לנושאות מסילה במערב המדינה. Norfolk Southern מפעילה את רשתות התעבורה הנרחבות ביותר במזרח ארה"ב והינה המובילה הגדולה ביותר של מתכות וכלים ממונעים בצפון אמריקה. מידע נוסף ניתן לקבל ב-www.nscorp.com.
אודות נייס מערכות
נייס מערכות (NASDAQ: NICE, ת"א: נייס), הינה החברה המובילה במתן פתרונות למינוף המידע הגלום באינטראקציות ושירותים בעלי ערך מוסף, המבוססים על ניתוחים מתקדמים של אינטראקציות שמקורן בתוכן מולטימדיה בלתי מובנה, ומידע שמקורו בעסקות, הכולל תקשורת בטלפון, אינטרנט, אימייל, רדיו, ווידאו ומקורות מידע נוספים. הפתרונות של נייס עונים על צרכיהם של השוק הארגוני ושוק האבטחה והביטחון ומאפשרים לפעול מתוך ראיה כוללת ובאופן יזום, לנקוט בפעולות מיידיות במטרה לשפר ביצועים עסקיים ותפעוליים, ולהבטיח בטיחות וביטחון. לנייס למעלה מ-24,000 לקוחות הפרוסים ביותר מ-135 מדינות, והכוללים למעלה מ-85 מהחברות המדורגות ב-Fortune 100. למידע נוסף אודות החברה: www.nice.com.

תאריך:  30/07/2008   |   עודכן:  30/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il