X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מדטרוניק
▪  ▪  ▪

חברת מדטרוניק, המובילה בישראל ובעולם בתחום הטכנולוגיות הרפואיות, תקיים בחודש אוגוסט את משחקי גביע הנוער בכדורגל -"ג'וניור קאפ 2008" לילדים ונוער המתמודדים עם סוכרת נעורים. תחרויות הכדורגל יתקיימו בג'נבה בהשתתפות 200 ילדים ונוער בגילאי 6-12 ונוער בגילאי 13-18 ממדינות ברחבי אירופה. האירוע ילווה בטקס פתיחה הכולל הצגת המשלחות במדי הנבחרת, שירת ההמנון והנפת דגלי המדינות, בנוכחות כוכבי כדורגל ידועים מאירופה. התחרויות יתקיימו במהלך כל היום, ובין התחרויות תתקיימנה סדנאות סוכרת בנושא תזונה וספורט לסוכרתיים, שייט ומסיבת חוף.
מטרת האירוע הספורטיבי, הנערך בסמיכות למשחקי היורוקאפ, ביוזמת ובתמיכת מדטרוניק העולמית, יצרנית משאבות אינסולין מתקדמות, המשווקות בישראל ע"י אגנטק, ובשיתוף האגודה הישראלית לסוכרת נעורים, להעלות מודעות למחלת סוכרת ולאפשרות לחיים פעילים וספורטיביים הודות למיכשור מתקדם.
את ישראל ייצגו שני בני נוער, המתמודדים עם סוכרת נעורים, וממשיכים בפעילות ספורטיבית התורמת לאיזון הסוכרת.
טיגן גדי (17.5) מקיבוץ עין גב, שחקנית נבחרת הנערות של ישראל, לא נותנת למחלת סוכרת הנעורים להפריע לה לחלום על קריירה מקצוענית ככדורגלנית בישראל ובחו"ל. המחלה התגלתה אצל טיגן גדי בגיל 12, אך למרות זאת, התמידה בפעילות ספורטיבית. כיום היא משחקת כדורגל בבנות טבעון, ונכללת בסגל נבחרת הנערות של ישראל. פעמיים בשבוע, היא נוסעת את כל המרחק מביתה שליד הכנרת ועד למכון וינגייט על-מנת להשתתף באימוני נבחרת ישראל.
טיגן נושאת משאבת אינסולין צמודה לגופה ועורכת מידי יום 6-8 פעמים בדיקות סוכר, מספרת על ההתמודדות עם המחלה דרך הכדורגל. "לפני משחק יש לבדוק רמת סוכר כדי שלא יקרה מצב של היפוגליקמיה ואז אי אפשר לשחק. להיות כדורגלנית סוכרתית משמעו לקחת אחריות. כשבאים לתחרויות בחול, זה לסחוב עוד תיק הכולל סטים, מחטים, משאבה, לדאוג שהאינסולין יהיה בקירור 24 שעות ושבטיסה לא יעשו בעיות. זו אחריות גם של ההורים להחליט לשלוח אותי לחו"ל. אבל עדיף לקחת את הסיכון בשל החוויה העצומה הכרוכה בכך. הכדורגל עושה לי טוב ולכן אני מקווה להמשיך איתו גם אחרי שאתגייס, בחו"ל או בארץ. אני מייעצת לנערות ונערים סוכרתיים לא לוותר ולבחור בפעילות ספורטיבית וללכת איתה עד הסוף, זה גם מהנה וגם מסייע לאזן את הסוכר בדם ומוריד את כמות האינסולין שצריך להזריק".
שלומי ברוך (14) כדורגלן חובב, לא נותן למחלת סוכרת הנעורים להפריע לו לשחק כדורגל. בחופשת הקיץ הוא יגשים חלום ולראשונה בחייו יטוס לחו"ל וישתתף בתחרויות הג'וניור קאפ 2008. שלומי ברוך המתגורר ברמלה, עם משפחתו, יוצאי העדה האתיופית, חוגג החודש יום הולדת לסוכרת נעורים. לפני 4 שנים התגלתה אצל שלומי המחלה ומאז הוא מתמודד עם טיפול ואיזון הסוכרת מספר פעמים ביום.

תאריך:  03/08/2008   |   עודכן:  04/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il