X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם HOT
▪  ▪  ▪

ערוץ HOT3 מזמין את הצופים לספיישל חגיגי לכבוד יום הולדתה ה-50 של מדונה, אותו תחגוג הכוכבת הגדולה ב-16 באוגוסט. אחרי כל השמועות וההכחשות האחרונות - על משבר ביחסיה עם בעלה, על הרומן שהיה או לא היה עם כוכב הבייסבול אלכס רודריגז ועל מצבה הגופני המתדרדר - זה הזמן לשים בצד את הכתבות בצהובונים ולתת כבוד לכוכבת הפופ הגדולה ביותר של שלושת העשורים האחרונים.
בדיוק ביום הולדתה, יום שבת, 16 באוגוסט, ישודרו בערוץ HOT3 הופעה חיה של מדונה, סרט דוקומנטרי שעוקב אחריה במסע הופעות ותוכנית ספיישל של "ערב טוב עם גיא פינס". כמו כן, במהלך כל היום ישובצו בערוץ, קליפים של מדונה בין התוכניות והסדרות השונות.
בשעה 18:40 ישודר בערוץ "מדונה - אגלה לכם סוד" (I'm Going to Tell You a Secret), סרט דוקומנטרי שמתעד את ההכנות למסע ההופעות של מדונה, Re-Invention. תוך כדי שהוא מתלווה אליה בדרכים, הסרט חושף את הכוכבת ברגעים פרטיים, נוגעים ללב, מצחיקים ואירוניים, וברגעי יצירה ושבירה. מדונה מתמסרת למצלמה על הבמה ומחוצה לה: באודישנים לנגנים ולרקדנים החדשים, בחזרות המתישות וברגעי השיא מתוך ההופעה המושקעת ועמוסת הלהיטים. הסרט כולל הצצה ליחסים עם בעלה, הבמאי גאי ריצ'י, שמתלווה אליה, לשיחות עם חברים קרובים ולחזרה הביתה אל הילדים המתגעגעים. הוא עוקב אחר מדונה החל מההופעה הראשונה ועד האחרונה בליסבון ואף מתאר את מסעה האישי והרוחני בישראל (ארה"ב, 2005).
ב-22:45 יהיה אפשר לצפות ב"מדונה - ההופעה בלונדון" (Madonna: The Confessions Tour Live from London) - הפקה שזכתה לפני חודשים ספורים בפרס הגראמי היוקרתי. במאי הווידאו-קליפים הנודע ג'ונאס אקרלנד מתעד את ההופעה המרהיבה שערכה מדונה בנובמבר 2006 בוומבלי ארינה בלונדון, במסגרת מסע ההופעות המצליח שנועד לקדם את אלבום האולפן העשירי שלה, Confessions on a Dance Floor.
בשעה 16:50 תשודר תוכנית ספיישל חגיגית של "ערב טוב עם גיא פינס" שתוקדש כולה ליום הולדתה ה-50 של מדונה. בין היתר, התוכנית תסקור את דרכה של מדונה לאורך השנים, תנתח כיצד היא השפיעה על עולם האופנה ותציג את מצעד הקליפים שלה.
התוכנית של גיא פינס תשודר לראשונה ביום רביעי, 13.8, בשעה 19:30 ו-22:50 (ותעלה כמובן גם ב-HOT V.O.D).
מדונה לואיז צ'יקונה נולדה במישיגן ב-16.8.1958. בגיל 20 עזבה את לימודיה באוניברסיטה מקומית ועברה לניו-יורק הגדולה בניסיון להפוך לשחקנית ורקדנית. לאחר ששרה במועדוני קריוקי בעיר, היא הוחתמה בחברת בת של וורנר ובשנת 1983 הוציאה את אלבום הבכורה שלה שנושא את שמה. הסינגל מתוכו, Holiday, הפך ללהיט ענק ונמכר בלמעלה ממיליון וחצי עותקים. כעבור כשנה יצא לאור אלבומה השני של מדונה, Like a Virgin, שהיה לסנסציה והפך אותה לכוכבת ענקית. מאז ועד היום היא הקליטה עוד אלבומים מצליחים רבים, הקימה לייבל משלה, שיחקה בסרטי קולנוע, הפכה לאייקון ולסמל סקס, מילאה אולמות ואיצטדיונים ברחבי העולם ולא ירדה מפסגת תעשיית השואו-ביזנס הבינלאומית.

תאריך:  03/08/2008   |   עודכן:  03/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לינדה בר
- הודעה מטעם רשות השידור
מיטל רוזנר
- הודעה מטעם אזור יואב יהודה. בתמונה: האמפיתיאטרון הרומי בגן לאומי בית גוברין [צילום: אייל מיטרני]
נעמה בן מנדה
- הודעה מטעם סלקום
עופרה צ'רנר
- הודעה מטעם קאפה
ויקטוריה ברין
- הודעה מטעם סטודיו ריבה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il