בימים אלה נשבר עוד שיא ישראלי, וכנראה שגם שיא עולמי - לראשונה אחרי 90 שנה חברה ישראלית מחליפה את לוגו החברה. חברת הקפה הותיקה בישראל שהוקמה בשנת 1919 - חברת "קפה לנדוור" מבצעת לראשונה, אחרי 90 שנה מהפך מיתוגי הכולל את החלפת הלוגו, עיצוב אריזות חדשות והוספת מוצרים חדשים. בראש המהלך עומד הבעלים - המנכ"ל מר שלי פדרמן.
שלי פדרמן מציין, שמצד אחד המיתוג מחדש שומר על המורשת ההיסטורית המפוארת של "לנדוור" כמותג קפה ותיק ומשובח ועם זאת משלב חדשנות ופנייה לצעירים.
החברה השקיעה במהלך זה כ-17 מיליון שקל הכוללים שיפור תשתיות המפעל ורכישת ציוד חדש ומהלך המיתוג החדש.
מסקר שערכה חברת "קפה לנדוור" בנושא הרגלי שתיית קפה שחור של הישראלים, עולה ש-47% מהישראלים שותים קפה שחור בבית או בעבודה. הישראלים שותים בממוצע 2.3 כוסות קפה שחור ביום. 69% שותים קפה שחור כשקמים, 33% שותים קפה שחור בין שעות הבוקר לצהריים, 34% שותים קפה שחור בין שעות הצהריים לערב, 22% שותים בערב ו-2% שותים לפני השינה.
המחזור הכספי של קטגוריית הקפה קלוי וטחון בשנת 2007 הייתה כ-254 מיליון ש"ח.