X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם TheMarker ובנק מזרחי טפחות
▪  ▪  ▪

TheMarker ובנק מזרחי טפחות יצאו בפרויקט משותף, למשך שלושה חודשים, במטרה לספק תוכן חוויתי משלים ל"חשבון מנהלים" של מזרחי טפחות. באמצעות שיתוף הפעולה תיערך בדיקה והיכרות עם יכולות הניהול וצרכיהם של המנהלים הבכירים במשק הישראלי.
במסגרת הפרויקט הוקם אתר אינטרנט ייעודי ([קישור]) שיקודם באתרי "TheMarker" והארץ. במרכז האתר יוצג לגולשים שאלון מנהלים, אשר יבחן "איזה סוג מנהל אתה?". בהתאם לתוצאות השאלון, יוענקו לגולש מגוון הטבות מקצועיות מתנת המי"ל, והטבות מבית מזרחי טפחות, לפותחים חשבון מנהלים. בין השאלות- מה הדבר הראשון שאתה עושה כשאתה נכנס למשרד בבוקר?, מי האיש שבלעדיו המשרד יתקשה לתפקד?, איך ועם מי תאכל את ארוחת הצהרים? ועוד.
כמו כן, האתר יכלול 15 ראיונות מצולמים עם מנהלים בכירים ומובילים במשק הישראלי, ביניהם: שוקי אברמוביץ', אלי יונס, יעקב פרי, גיל סמסונוב, דוד ברודט, אלדד תמיר. אחת לשבוע יתארח אחד המנהלים בקהילת ניהול וקריירה של TheMarker Café. במסגרת האירוח, יתאפשר לגולשים להפנות למנהל האורח שאלות בנושאים מקצועיים של ניהול, קריירה וכו'. בנוסף, ישולבו באתר כתבות של TheMarker מעולם התוכן של המנהלים.
אייל סלוניקי, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי TheMarker אמר כי "שיתוף הפעולה עם מזרחי טפחות נועד לתמוך ולספק לגולשים תוכן חוויתי משלים ל"חשבון מנהלים" של הבנק, על-ידי מינופו באמצעות אתר TheMarker והרשת החברתית TheMarker Café, הפונים לקהל היעד של הקמפיין ומציעים תכנים מתאימים ועל כן זוכים לחשיפה גבוהה בקרבו".
נעמה גת, סמנכ"ל השיווק של מזרחי טפחות, ציינה, כי "לקוחות שכבר הצטרפו ל"חשבון מנהלים" נהנים בכל יום מההטבות הנלוות לשירות. שיתוף הפעולה עם דה מרקר ממחיש שוב את המחויבות שלנו להעניק ערך מוסף מקורי ללקוחותינו, תוך שימוש ממוקד בכלי מדיה הפונים לקהל המטרה של המוצר".
"חשבון מנהלים" של מזרחי טפחות מציע תפיסת שירות חדשה המעניקה מענה לצרכים הייחודיים של המנהלים בניהול חשבון העו"ש. השירות כולל יעוץ מקצועי אישי בכל קשת הפעילות הפיננסית, הטבות בנקאיות ייחודיות ואטרקטיביות, טיפול יזום בצרכיו הפיננסיים של הלקוח, צ'ק אפ פיננסי שנתי ויסודי, ומענה לצרכיו האישיים של המנהל אשר בא לידי ביטוי בשירות "לה-קונסיירז'" מפנק. ההצטרפות ל"חשבון המנהלים" אינה כרוכה בתשלום אלא כפופה לעמידה בתנאי הסף של משכורת בגובה 12 אלף ש"ח ליחיד, או 17 אלף ש"ח לזוג. בנוסף מאפשר הבנק ללקוחות חדשים לקבל אחת ממתנות ההצטרפות כגון: הלוואה ללא ריבית והצמדה בסך 30 אלף ש"ח או מענק הצטרפות בסך 1,500 ש"ח או כרטיס פלטינום ללא עמלות.

תאריך:  04/08/2008   |   עודכן:  04/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il