X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קבוצת המשביר
▪  ▪  ▪
[צילום: אריאל בשור]

המשביר לצרכן וניו-פארם יוצאת במהלך חודש אוגוסט במבצע הנחות משותף תחת הכותרת "מבצע רמזור". המבצע ילווה בקמפיין פרסום רחב היקף בכל המדיות בעלות של 3.5 מיליון שקלים.
במסגרת המבצע יורידו הרשתות את המחירים במבחר קטגוריות מובילות, ויציעו לצרכן 3 רמות מחיר שונות : 30% 40% ו -50% על מאות פריטים. ההנחות יעוצבו ברוח צבעי רמזור - אדום, צהוב וירוק.
מוצרים שיימכרו ב-30% הנחה (ירוק) כוללים מותגי טיפוח גוף כגון: הוואי, דאב, ניוואה, נקה 7 ועוד (על המוצרים המשתתפים); מותגי היגיינה כגון: טמפוני קוטקס ומגני תחתון לילי; ומוצרי ניקיון לבית כגון: אבקת כביסה פרסיל, סומט 5 ווקס לרצפה של סוד.
מוצרים שיימכרו ב-40% הנחה (צהוב) כוללים מגוון מוצרי איפור וטיפוח נבחרים של החברות המובילות. בין החברות שמוצריהן משתתפים: רבלון, ג'ייד, קרליין, סופט טאץ', אהבה ועוד.
מוצרים שיימכרו ב-50% הנחה (אדום) כוללים מבחר מותגי בישום מובילים, ביניהם: בי דלישס, בשמי הוגו בוס, קלווין קליין, רושס, פאי ועוד.
לדברי שירלי פאר, סמנכ"לית שיווק קבוצת המשביר לצרכן: "הרשתות ממשיכות להיות רלוונטיות לצרכן הן מבחינת הצעות המכר והן מבחינת חווית הקנייה על רצפות המכירה. זוהי יריית הפתיחה של הרשתות לקראת החג, ואנו צופים כי המבצע יגדיל את המכירות בשיעור ניכר".
לרגל השקת "מבצע הרמזור" יצאו המשביר לצרכן וניו-פארם בקמפיין רחב באמצעות משרד הפרסום "מקאן אריקסון", הקמפיין נאמד בתקציב כולל של כ-3.5 מיליון שקל, ויכלול פרסום בטלוויזיה, רדיו, אינטרנט, עיתונות ארצית ומקומית ,אינסרט וכן פעילות קד"מ בנקודות המכירה.

תאריך:  05/08/2008   |   עודכן:  05/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענת פרידמן
- הודעה מטעם ארגון אקי"ם
אביעד שחר
- הודעה מטעם מרכז מורשת מנחם בגין
שירה אשנר
- הודעה מטעם ACE
שמרית טסה
במסגרת תפקידו ינהל בודיק את החטיבה שתספק יעוץ לתשתיות מחשוב פנים וחוץ ארגוניות כולל בנייה, תכנון, תחזוקה והקמה של רשתות ארגונים
מיכל זילבר
- הודעה מטעם מוטורולה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il