המשביר לצרכן וניו-פארם יוצאת במהלך חודש אוגוסט במבצע הנחות משותף תחת הכותרת "מבצע רמזור". המבצע ילווה בקמפיין פרסום רחב היקף בכל המדיות בעלות של 3.5 מיליון שקלים.
במסגרת המבצע יורידו הרשתות את המחירים במבחר קטגוריות מובילות, ויציעו לצרכן 3 רמות מחיר שונות : 30% 40% ו -50% על מאות פריטים. ההנחות יעוצבו ברוח צבעי רמזור - אדום, צהוב וירוק.
מוצרים שיימכרו ב-30% הנחה (ירוק) כוללים מותגי טיפוח גוף כגון: הוואי, דאב, ניוואה, נקה 7 ועוד (על המוצרים המשתתפים); מותגי היגיינה כגון: טמפוני קוטקס ומגני תחתון לילי; ומוצרי ניקיון לבית כגון: אבקת כביסה פרסיל, סומט 5 ווקס לרצפה של סוד.
מוצרים שיימכרו ב-40% הנחה (צהוב) כוללים מגוון מוצרי איפור וטיפוח נבחרים של החברות המובילות. בין החברות שמוצריהן משתתפים: רבלון, ג'ייד, קרליין, סופט טאץ', אהבה ועוד.
מוצרים שיימכרו ב-50% הנחה (אדום) כוללים מבחר מותגי בישום מובילים, ביניהם: בי דלישס, בשמי הוגו בוס, קלווין קליין, רושס, פאי ועוד.
לדברי שירלי פאר, סמנכ"לית שיווק קבוצת המשביר לצרכן: "הרשתות ממשיכות להיות רלוונטיות לצרכן הן מבחינת הצעות המכר והן מבחינת חווית הקנייה על רצפות המכירה. זוהי יריית הפתיחה של הרשתות לקראת החג, ואנו צופים כי המבצע יגדיל את המכירות בשיעור ניכר".
לרגל השקת "מבצע הרמזור" יצאו המשביר לצרכן וניו-פארם בקמפיין רחב באמצעות משרד הפרסום "מקאן אריקסון", הקמפיין נאמד בתקציב כולל של כ-3.5 מיליון שקל, ויכלול פרסום בטלוויזיה, רדיו, אינטרנט, עיתונות ארצית ומקומית ,אינסרט וכן פעילות קד"מ בנקודות המכירה.