חברת סלקום תחגוג ביום חמישי הקרוב (26.12.02) יום הולדת שמיני. השנה עומדות חגיגות יום ההולדת בסימן הקמפיין האחרון של סלקום, "לפי כל הסימנים, המחר כבר בסלקום". בהתאם לכך, החליטה מחלקת תקשורת ארגונית ורווחה בסלקום לאתגר את העובדים בכתב חידה מיוחד, שחובר עבור האירוע על-ידי דן חמיצר. העבודה על כתב החידה תתפרס על פני כל השבוע שקודם ליום ההולדת.
גם הפעם יתבקשו הזוכים בתחרות להקצות אחוז מסוים מהפרס למען הקהילה - לפי בחירתם, ולמטרה הקרובה לליבם באופן מיוחד.
כתב החידה מורכב משמונה סימנים, כמספר שנות החברה, והעובדים יתבקשו לפצח אותו תוך עבודת צוות, בקבוצות שיוגדרו מראש. המאמץ האינטלקטואלי יגיע לשיאו ביום ההולדת עצמו, כאשר במשך שלוש-ארבע שעות "יוצפו" העובדים ברמזים מנחים, שיזרמו אליהם באמצעות מכשירי הסלקום שלהם, האינטרא-נט ועוד. הפרסים - ובראשם ימי גיבוש ליחידות הזוכות - כבר בסלקום.