X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת קווים
▪  ▪  ▪

חברת קווים חתמה בימים האחרונים על הסכם שיתוף פעולה עם קוגול יוניטרייד בע"מ, יבואנית צמיגי Michelin לארץ. במסגרת ההסכם, יוחלפו כל צמיגי האוטובוסים של קווים, בצמיגי Michelin חדשים, וצוות מיוחד של קוגול יוניטרייד, ינהל את משק הצמיגים של קווים, מבחינה בטיחותית ותפעולית. ההסכם בין החברות יכנס לתוקפו כבר באוגוסט השנה, והוא ימשך כ-60 חודשים.
ב"קווים" הסבירו כי לצעד זה הובילו שתי החלטות - שימת דגש על בטיחות הנוסעים ושמירה על איכות הסביבה.
צמיגי Michelin, שנבדקו במבחנים רבים על ידי מכוני רכב עצמאיים בכל העולם, ודורגו בצורה מסורתית, לאורך השנים, כצמיגים בטוחים במיוחד, מספקים נסועה (קילומטראז') גדולה ומצטיינים באחיזת כביש ובהיגוי יעיל. השימוש בצמיגים איכותיים ועמידים, כך מקווים ב"קווים", יהפוך את הנסיעה באוטובוסים לבטוחה יותר, ויקטין את הסכנה לתקרים בעת נסיעה.
בקווים מאמינים שעמידותם של צמיגי Michelin תשתלם כלכלית, לאורך זמן, מכיוון שהיא תפחית את תכיפות תחלופת הצמיגים ותצמצם השבתת אוטובוסים בעקבות תקר. מלבד בטיחות הנוסעים, שמים הן בקוגול יוניטרייד, והן בקווים, דגש לא מועט גם על איכות הסביבה.
יוסי קונפידן, סמנכ"ל קוגול יוניטרייד בע"מ: "כאשר לחץ האוויר בצמיג אינו נכון נפגמת אחיזת הכביש ועולה צריכת הדלק. שריפת דלק מוגברת גורמת לפליטת מזהמים גדולה יותר, כך שתחזוק נכון של צמיגים, בהכרח, מוביל להפחתת בפליטת המזהמים. ההבדלים יכולים להגיע עד 20%!".
את האחריות על שמירת לחץ צמיגים נכון, ייקח על עצמו צוות תחזוקה שקוגול יוניטרייד תקים במיוחד למטרה זו. הצוות יהיה מופקד על תיקון צמיגים שניזוקו, יבדוק את מצב הצמיגים תקופתית, ויוודא שלחץ האוויר הממולא בהם תואם את הוראות היצרן. ב"קווים" מצפים שניהול צי הצמיגים על ידי צוות מקצועי, יוביל להפחתת צריכת הדלק של האוטובוסים, ויצמצם את פליטת המזהמים לאוויר בצורה משמעותית.
דרור בריל, מנכ"ל קווים: "חברת קווים השקיעה בשנתיים האחרונות למעלה מ 5 מליון שקלים באמצעים שונים שיבטיחו רמת בטיחות גבוהה לנוסעי החברה ונהגיה. בין היתר הושקע סכום כסף גבוה בסמינרים תיאורטיים ומעשיים בנושא נהיגה בטוחה לכל 500 נהגי החברה. הרכבת צמיגי מישלין על רכבי החברה, אוטובוסים ומידיבוסים, וטיפול תחזוקתי שוטף על-ידי חברת קוגול יוניטרייד, תבטיח שיפור נוסף ברמת הבטיחות".

תאריך:  10/08/2008   |   עודכן:  10/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il