X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אשריך שאינך ראש הממשלה, התקשורת ופרשניה היו קורעים אותך ואת ממשלתך לגזרים. ירון לונדון, אמנון אברמוביץ', יואל מרקוס, ומי לא, היו שופכים עליך אש וגופרית, במאמרים מתלהמים בטוריהם האישיים
▪  ▪  ▪

ביבי נתניהו, אשריך שאינך ראש ממשלת ישראל בימים טרופים אלה. דמה בנפשך שאפי איתם הוא שר הביטחון שלך, אביגדור ליברמן שר החוץ שלך, אריה אלדד השר לביטחון פנים, והרמטכ"ל הוא רב אלוף בוגי יעלון.
דמה בנפשך שאתה הוא ראש הממשלה הראשון המסרב להיסחט ולשחרר מאות מחבלים דוגמת עסקת ג'יבריל הידועה לשמצה, או דוגמת העסקה המפוקפקת לשחרורו של סוחר הסמים אלחנן טננבאום.
תאר לעצמך שבנוסף לסירובך להיכנע לתכתיביו של נאסראללה, אתה מפתיע אותו במתקפה חסרת תקדים של צה"ל, מחזיר את צה"ל ללבנון, מאיים בריסוקו של החיזבאללה, בועט בקן הצרעות הטעון אלפי רקטות, ולראשונה בתולדותיה של ישראל, במשך 19 יום, מתפוצצות יותר מאלפיים רקטות ב- 150 יישובים בצפון הארץ כולל חיפה, טבריה, כרמיאל וצפת. הצפון משותק, שליש מהמשק הישראלי מושבת מאימת הקטיושות, ורבבות תושבי הצפון נסים על נפשם כפליטים למרכז הארץ.
ולא די לך בכך, אתה מוסיף חטא על פשע, ומסבך את צה"ל בלחימה בשתי חזיתות: משום שבצעד נמהר וחסר אחריות, הקבינט הימני המטורף שלך פוקד על צה"ל לשוב ולהילחם גם ברצועת עזה. והסוף לכאוס שחוללת ביבי נתניהו מי יישורנו?
האם אתה מסוגל בכלל לתאר לעצמך איזו מהומת אלוהים היתה מתעוררת כאן? "מטורפי הימין סיבכו אותנו שוב במלחמת שולל" היתה זועקת הכותרת הראשית של "ידיעות אחרונות". "רציתם טיפול בחברה - קבלתם מלחמה", ב"מעריב". "תגובה בלתי פרופורציונאלית של ממשלת זדון הגוררת את כולנו להרפתקה צבאית מטורפת", מאמר המערכת של "הארץ".
התקשורת ופרשניה היו קורעים אותך ואת ממשלתך לגזרים. ירון לונדון, אמנון אברמוביץ', יואל מרקוס, ומי לא, היו שופכים עליך אש וגופרית, במאמרים מתלהמים בטוריהם האישיים.
ארגוני השמאל היו מכנסים בכיכר רבין מאות אלפי מפגינים זועמים: א.ב יהושע, עמוס עוז, אופיר פינס, חיים רמון, יוסי ביילין וזהבה גלאון, בנאומים חוצבי להבות היו דורשים את התפטרותה המיידית של ממשלת הרשע שלך. מאות צעירים ובראשם קצינים בכירים מתנועות השמאל היו קורעים בראש חוצות את צווי המילואים שלהם.
תנועת "4 אמהות", "נשים בשחור", וארגון "שובי", בבלותן היתה להן עדנה, ותחת כל עץ רענן ומול כל מיקרופון מזדמן, היו דורשות בקול ניחר את סילוקך המיידי מן השלטון.
מאות צעירים מוסתים היו צרים על ביתך ובידיהם כרזות: "ביבי רוצח", "אפי איתם פשיסט", "הדגנרל בוגי יעלון הכניס את צה"ל לבוץ הלבנוני". מדי יום היו רושמים על לוח שחור ענק בפתח ביתך, את מספר ההרוגים שאתה האחראי למותם באותו יום, כולל הסיכום העדכני של מספר החללים מיומה הראשון של המלחמה שאתה חוללת.
אשריך ביבי נתניהו שלא זכית לכך, אותך הרי השמאל אוהב לשנוא, אתה הסמרטוט אדום שלהם, מזלך שאתה יכול להתנחם במשפט האלמותי: "צדיקים, מלאכתם נעשית בידי אחרים".

תאריך:  30/07/2006   |   עודכן:  30/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריה דרוקמן
במערכות גדולות, כישלונות קריטיים אינם קורים כתוצאה מהחלטה ספציפית של בעל תפקיד אחד. הם קורים כתוצאה מרצף של אירועים וצמתי החלטה המאוכלסים עם אנשים ללא ניסיון מספיק
דודו אלהרר
לפני שמתיימרים לשאוף ל"דו-קיום" מוכרחים להתגבר על ה"חד-קיום" וגם הוא נעדר. כל צד מן הצדדים מפורק לרסיסים בתוך עצמו, עם המתונים והקיצוניים שלו, ומה שמאחד כל צד הוא היריבות והשנאה לצד האחר
שלמה אידן
אילו התגובה היתה ידועה מראש, נסראללה לא היה מתחיל בזה, המלחמה היתה נמנעת. לנו, וגם לתושבי לבנון, כדאי שיהיו כללים ברורים. כדי למנוע הרג והרס בתים ותשתיות, כדי שהרבה מיליארדים לא יירדו לטמיון
אפרי הלפרין
חשבתם שאנחנו במלחמה? אז טעיתם. ומי יחליט? אולמרט וממשלתו מחד, וכבוד השופטת דורית ביניש (בהרכב שלושה) מאידך
נסים גבאי
יכול מאוד להיות שהפעם כתבתי מאמר ארוך, ארוך מדי. הבעיה היא שנדמה לי כי בעיותינו במדינה השסועה הזו, ארוכות וקשות יותר. לדעתי הצנועה, עד שלא יחול כאן שינוי דרסטי, מקוטב לקוטב, נמשיך להקיז דם מיותר, במלחמות חוץ כמו בינינו לבין עצמנו - ולא בטוח שהבחירות הכלליות לכנסת שהן גולת הכותרת של הדמוקרטיה והתרבות המודרנית יתנו לנו את המזור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il