X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מישהו צריך להסביר לציפי לבני, שהימים הנוראים הללו אינם עת למשחקי כבוד. המדינה זקוקה עתה לשר חוץ, שהוא מקצוען מנוסה ומוכר בעולם, שיהיה בן בית בכל סלון בארץ וברחבי הגלובוס ויתקתק שוב ושוב את המנטרות החשובות
▪  ▪  ▪

ילדת הפלא של הפוליטיקה שלנו מתגלה מיום ליום ככישלון מהדהד. בימים אלו של טירוף מערכות אתה מזפזפ בין הערוצים השונים וכלום. הגברת נפקדת. הייתכן ששרת החוץ איננה מבינה שאחת החזיתות החשובות במלחמה האיומה הזו היא מסך הטלוויזיה? היא מבינה זאת, אין ספק.
אלא שהיא גם מבינה כנראה, שהתפקיד החשוב הזה - במיוחד בימי מלחמה - גדול עליה בכמה מספרים. והוא גדול עליה במיוחד כשהמדובר בצורך לשאת את דברה של המדינה בערוצים העולמיים הזרים ובאנגלית.
שר חוץ סביר היה מתרוצץ בימים הרי גורל שכאלו ללא הרף בין אולפני הטלוויזיה השונים, במיוחד בתחנות הזרות, ונלחם בשיניו על התודעה הנכונה ועל ה"סיפור" של המלחמה הגורלית והכל כך צודקת הזו. אבל ציפי לבני? כלום. נאדא. תנו לה דיפלומטיה שקטה!
וגם בדיפלומטיה שקטה, מישהו בכלל סופר אותה?! מי היא?! האיש הלא נכון במקום הלא נכון ובעיקר בזמן הלא נכון. לא צריך להימנות עם אוהדיו של בנימין - בנג'מין - נתניהו כדי לראות את ההבדל. אם נתניהו הוא תותח על, הרי שציפי לבני - מה לעשות - היא בקושי נק"ל.
ציפי לבני סובלת מהסיוט המתמשך הזה שכל כך הרבה מאיתנו סובלים ממנו: הקושי המחריד לבטא משפט תקני באנגלית, והחשש הקבוע שלא נבין אל נכון את הניואנסים של הדובר עמנו. ובנג'מין נתניהו? כל מילה מיותרת. והשגריר דני גילרמן באו"ם? התרגשות אמיתית.
גם ראש הממשלה רואה, כמובן, את המחדל הזה הגורם נזק כה כבד ובל ישוער למדינה. אבל ראש הממשלה לא יכול לגעת בציפי לבני. יש ביניהם איזשהו הסכם חלוקת שלל מהימים של טרום ממשלה וטרום מלחמה.
מישהו צריך להסביר לציפי לבני, שהימים הנוראים הללו אינם עת למשחקי כבוד. המדינה זקוקה עתה לשר חוץ, שהוא מקצוען מנוסה ומוכר בעולם, שיהיה בן בית בכל סלון בארץ וברחבי הגלובוס ויתקתק שוב ושוב את המנטרות החשובות.
וכשיתמו הקרבות נוכל שוב לחזור ולנעוץ שיניים איש בצוואר רעהו - עד טיפת הכבוד האחרונה.

תאריך:  31/07/2006   |   עודכן:  31/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר גדעון ארליך
מה ההבדל העקרוני והבסיסי בין הזוג היהודי מאנגליה שאכל נבלות כי "מי יכול להעלות על הדעת?", לבין שואלי השאלות "מי יכול היה להעלות על הדעת?" אחרי מעשים רעים בארץ שלא נערכנו אליהם כראוי?
עו"ד אברהם אלתר
שווי וויתור הרשות עירונית על היטלי פיתוח כולל בתוכו את סכום המע"מ (בעקבות ע"א מגדל הזוהר)
נרי אבנרי
שורות אלה עניינן הצעה שאם תקבל אותה, מחיאות הכפיים שתשמע יהיו בעוצמות כאלה, שפתאום תבין את התחושה של "חומר טוב"
אורנה מרקוס בן-צבי
חברה אינה יכולה להחזיק במוסר כפול. בדרישתנו המוצדקת לחיים ולביטחון אישי לנו ולילדינו, עלינו לגלות רגישות ועד כמה שניתן - זהירות - במה שנוגע לחייהם של שכננו הלבנונים
אריה דרוקמן
האירוע של כפר כנא יגרום לשלושה דברים: האויב שלנו ישלוט בעיתוי של הפסקת האש. לא אנחנו. אנחנו נוצג כ"איש הרע" של המלחמה, עם הוכחות, וכולם יגנו אותנו. והמחיר של תנאי הפסקת האש יעלה מאד, לרעתנו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il