X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קבוצת אתרים
▪  ▪  ▪
[צילום: גל אלי]

"קבוצת אתרים" הודיעה היום על רכישת 51% מחברת "מומו הפרה" מפעילת הפורטן והרשת החברתית moomoo.co.il המיועד לילדים ובני נוער. חברת "מומו הפרה" נמצאת בשליטת יניב חממי (62%) ועמיחי שמש (38%).
עם השלמת הרכישה תחזיק "קבוצת אתרים" פורטנים, אתרי היכרויות ורשתות חברתיות בשווי כולל של כ-10 מיליון דולר ובהיקף של למעלה מ-2.1 מיליון גולשים ייחודיים מדי חודש, מרביתם בני נוער. לדברי אסף ורטהימר, מנכ"ל "קבוצת אתרים" רכישת השליטה בפורטן הנוער הגדול במדינה היא נדבך נוסף בהפיכת הקבוצה לאחת משלוש קבוצות המדיה הגדולות בישראל.
"מומו הפרה", הנחשב לפורטן ולרשת החברתית הגדול והחזק בקרב ילדים ובני נוער, הוקם לפני כ-5 שנים על-ידי עמיחי שמש, תלמיד בן 14 בזמנו. האתר הוקם בתחילה כאתר משחקים עבור חבריו ובהמשך צמח ושילב בתוכו רשת חברתית המאפשרת לילדים ובני הנוער להעלות עצמאית דפים של תוכן אישי. הפורטן, המיועד לגילאי 8-14, מאפשר לילדים ובני הנוער הורדות, סרטונים, מוזיקה, חידוני טריוויה, בדיחות וקומיקס. בנוסף, האתר כולל מגזין המיועד לבני נוער ומועדון. שמו של הפורטן ניתן לו על-ידי עמיחי שמש על שם הקלמר שלו שהיה בדוגמה של פרה ואותו כינה "מומו", אשר היה מונח לפניו בזמן שהגה את הרעיון להקים אתר.
על-פי נתוני גוגל אנליטיקס, "מומו הפרה" מונה 1.3 מיליון גולשים שונים בחודש. נתונים אלו מצביעים על כך שהפורטן והרשת החברתית "מומו הפרה", הנמצא בעלייה מתמדת, עקף במספר הגולשים אתרים אחרים כמו "מקושרים" ו-"Tipo". למעשה, כ-90% מהילדים ובני הנוער בגילאי 8-14 בישראל נחשפים מדי חודש לפורטן.
"קבוצת אתרים", קבוצת האחזקות והשקעות בתחום האינטרנט, הוקמה בשנת 2007 על-ידי אסף ורטהימר, טל צבי נתנאל וארז שפץ. לאחר הגיוס הראשוני הצטרף לקבוצה גל בריל, לשעבר מנכ"ל האתר חבר'ה וכיום סמנכ"ל הפיתוח העסקי של הקבוצה.
החברה מספקת פתרונות מקיפים לפלטפורמות אינטרנט וסלולר. הקבוצה מחזיקה כיום בשלושה אתרי WEB 2.0 מרכזיים: shin1הרשת החברתית הגדולה בישראל לבני נוער בגילאי 12-18. בשין1 רשומים כיום למעלה ממיליון גולשים ופעילים בה כחצי מיליון גולשים בחודש. היקף הפרסום באתר זינק בשנה האחרונה פי 7 לעומת היקף מכירת הפרסום שנעשה באמצעות וואלה נטוורקס עד רכישתו על-ידי קבוצת אתרים. הגרסה העברית של מותג ההיכרויות הבינלאומי okkupid ואתר הגענו (eganu.com) - רשת חברתית ליהודים שבסיסה הוא חיבור למוזיקה ישראלית.
לדברי עמיחי שמש, לאחר 5 שנים של הקמת האתר והפיכתו לאתר המוביל לילדים ובני נוער, החברה מעוניינת לשדרג אותו ולהצעידו קדימה בכל האספקים וזו הסיבה לחבירה עם קבוצת "אתרים". "אנו מצפים שהקבוצה תעשה ל"מומו" את מה שהיא עשתה לרשת החברתית שין1" אומר שמש.
לדברי אסף ורטהימר, מנכ"ל "קבוצת אתרים", עם השלמת העסקה, קבוצת "אתרים" תחלוש על הפורטנים המרכזיים בישראל בהם נמצאים כמעט כל בני הנוער והילדים בגילאי 8-18, על כל המשתמע מכך. "הערך המוסף שלנו" אומר ורטהימר, "הוא גם ביכולת להגיע לבני הנוער וגם, ובעיקר, ביכולת ובידע שלנו לדעת ל"דבר" בשפה הנכונה לכל פלח גיל כערך מוסף לגולשים ולמפרסמים". לדברי ורטהימר הקבוצה תשדרג את "מומו" ברמת התכנים, ברמת הפיתוח העסקי, הניהול הפיננסי והשיווק, בהתבסס על הידע רב השנים והניסיון אותו צברו מנהלי הקבוצה. לדבריו, עם השלמת סבבי הגיוס ועסקת "מומו", הקבוצה בוחנת כיום אופציות רכישה נוספות וזאת במטרה להפוך לאחת משלוש קבוצות המדיה הגדולות בישראל בתחום האינטרנט.
בהתייחסו לעסקה אומר היום גל בריל, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של "קבוצת אתרים": "אנו מאמינים ב-web 2 וברצונם של הגולשים להראות, לדבר, להשפיע ולבוא לידי ביטוי. עם רכישת פורטן "מומו" נוכל להציע לילדים ולבני הנוער חיים וירטואליים מקיפים החל מגיל צעיר מאוד ועד הגיעם לבגרות".
טל צבי נתנאל, סמנכ"ל השיווק של "קבוצת אתרים" אומר היום כי הרכישה והגישה של הקבוצה לבני הנוער בישראל תאפשר לקבוצה להעניק ערך מוסף למפרסמים וכבר בימים הקרובים היא תצא בחבילות כוללות של פרסום.
לדברי ישראל ארז שפץ (COO Atarim Group) - אין ספק שמומו הפרה הינו מהאתרים המרשימים לילדים ונוער הן מבחינת העיצוב והן מבחינת האפשרויות העומדות בפני הגולשים.

תאריך:  18/08/2008   |   עודכן:  18/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il