X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת רימון
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

בזק וספקית האינטרנט רימון מציעות חבילת התחברות ייחודית ללקוחות הכוללת: חבילת גלישה בסיסית במהירות 1.5 מגה ואת שירותי ההגנה של רימון. למשדרגים למהירות גלישה של 2.5 מגה מוענקת מתנה: רשת אלחוטית ושירות FAX2MAIL חינם. המבצע המשותף של בזק ורימון מיועד גם ללקוחות המחוברים כיום לבזק וגם ללקוחות שיצטרפו לבזק.
בנוסף, כל לקוח חדש שיצטרף לשירותי חברת רימון על בסיס תשתית ה-ADSL שמספקת חברת בזק, יקבל תיק גב איכותי עם כל הציוד הנדרש בשווי 250 שקלים. הציוד מכיל בין השאר מחברות, כלי כתיבה, קלמר, דפדפת, קלסר צבעים כלי הנדסה ועוד. את הילקוט יקבל גם כל מי שיצטרפו לספקית האינטרנט רימון דרך דוכני השטח.
מנכ"ל חברת רימון, קובי הקר אומר "שמבצע משותף זה מלמד על האמון הגבוה של חברת בזק בספקית האינטרנט רימון המשרתת כיום למעלה מ-14,000 מנויים". בבזק וברימון משוכנעים שמדובר בשילוב מנצח: מבצע שיווק משותף המציע את תשתית הגלישה של בזק המובילה בשוק ואת רימון - ספק האינטרנט היחיד המעניק הגנה לכל המשפחה כבר ברמת הספק.
אינטרנט רימון - רקע:
מאז ספטמבר 2007 פועלת בישראל ספקית האינטרנט 'רימון' אליה הצטרפו עד כה יותר מ-14,000 מנויים. חברת אינטרנט רימון היא החברה היחידה שחוסמת ברמת הספק את אתרי האלימות והפורנוגרפיה. המספר הגדול של הלקוחות שהצטרפו לחברה בפחות משנה מראה כי השוק מעוניין בספק שיידע להגן על הילדים ולחסום אתרי אלימות ופורנו. זאת מבלי לפגוע בחוויית הגלישה.
אינטרנט רימון מבטיחה הגנה רב שכבתית שמזהה מבעוד מועד את האתרים הבעייתיים ובה בעת הינה מערכת לומדת ומתעדכנת. עובדה זו קריטית משום שעולם האינטרנט הינו עולם דינאמי ביותר המייצר מדי יום אתרים חדשים המתחזים לאתרים תמימים.
הפיתוח הטכנולוגי של אינטרנט רימון שונה משיטות ההגנה הקיימות היום, משום שהוא אינו מבוסס על תוכנות וקודים למיניהם, שכבר הוכח שניתן לפצח אותן בקלות ובזריזות.
ברימון פיתחו טכנולוגיה המבוססת על כוח אנושי המאפשרת להם לסנן און-ליין גם כתבות המופיעות באתרים 'נקיים' לכאורה העוסקים בתכנים לא ראויים. 'רימון' גם השכילו לפתח מספר מסלולים ברמות שונות על-מנת שכל משפחה תוכל לבחור את רמת הסינון בה היא מעוניינת.
אפשרויות נוספות שמציעה 'אינטרנט רימון' הם אפשרויות של מעבר בין מסלולים שונים על-פי שעות היממה, תיבת דואר, הוספת אתרים למסלול שנבחר, ניהול מערכת שעות הגלישה ועוד.
אינטרנט רימון מציעה גם חוויית גלישה הכוללת, תיבת מייל מוגנת מפני דואר זבל SPAM וגם אנטי וירוס, כחלק מחבילת הגלישה הבסיסית ובמחיר אטרקטיבי.

תאריך:  20/08/2008   |   עודכן:  20/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נאוה עינבר
- הודעה מטעם האגודה למלחמה בסרטן
נטע סטוקליצקי
- הודעה מטעם קבוצת אלעד
יפה
- הודעה מטעם המרכז הרפואי אסף הרופא
שרי שימריז
- הודעה מטעם עיריית תל אביב יפו
יעקב איזק
- הודה מטעם תנובה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il