X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

כבוד עצמי וכבוד לאומי הולכים בדרך כלל, יד ביד. לאחרונה נאלצתי לא פעם לכבוש את ראשי בין ידי בבושה וללחוש לעצמי את שוב ושוב את המאנטרה: "אני לא מאמין..אני לא מאמין..".
נולדתי לפני מלחמת העולם השניה, מלחמה זו בין בני-חושך לבני אור הינה הזכרון הקשה ביותר שלי ועדיין הזכרון הקולקטיבי הנורא ביותר של העם היהודי..וכולנו זוכרים (או לא..) שבין כוחות הרשע שלחמו לצד היטלר הייתה איטליה הפשיסטית. מטוסיה הפציצו והרגו נשים וטף בתל-אביב וצוללותיה היטביעו אניות על מיטב בנינו בים-התיכון..
צוללת אחת שלהם טובעה ושוכבת על אנשיה בקרקעית מפרץ חיפה. זכותו של הצי האיטלקי לחלוק למלחיו ההרוגים כבוד - אבל..שחיל הים-הישראלי ישתתף במשט הצדעה ל"חברים של היטלר" זה מוגזם ביותר. איפה הכבוד הלאומי (איפה השכל?)? אז לא נתפלא אם בעתיד הלא רחוק יעשה חיל הים שלנו משט הצדעה לטרוריסטים שחוסלו בנסותם להגיע אלינו בדרך הים (אחוות ימאים..ולעזעזל הכבוד הלאומי..).
מי שלא יודע מהם "הפרוטוקולים של זיקני ציון" שיפסיק לקרוא עכשיו. ולאלו שיודעים שה"המסמך" השיקרי הזה הינו הבסיס ל"אנטישמיות המודרנית" - יודע גם שמאז היטלר "מסמך" זה כמעט ונעלם מהעולם, עד שבאו חכמי-מצרים הנבלים והפיקו סרט "להוכיח את אמיתות השטניות של היהודים". כל ילד יודע שמצרים הינה דמוקרטיה בערבון-מוגבל (מאד,מאד..), והכל על פי ה"ראיס" יעשה. והראיס הלא הוא חוסני מובארק. אז בשבוע שבו מערכת התעמולה וההסתה של ה"ראיס" מתחילה בהפצת ה"פרוטוקולים של זיקני ציון", מוזמן מובראק לנאום בעצרת בככר רבין בתל-אביב כשזיקני וצעירי השמאל מתמוגגים מרוב נחת, שה"שכן-הטוב" ממצרים הואיל בטובו לדבר אליהם, ואם עדיין לא הקאתם..רוצו מהר לאסלה הקרובה.
לסיכום, ישנם עוד הרבה דברים שניתן להזכיר לציבור ואינני רוצה להראות כמי ששומר טינה לעד. אני למשל חושב כיום שאיטלקים הם די-נחמדים ואפילו נהניתי בשנה שעברה בטוסקנה ..
אבל..פרופורציות רבותי..אז הם היו עם הנאצים..ואיפה הפרופורציות לגבי מצרים..תראו כיצד מוברק מסית נגדנו, אוסר אזרחים ישראלים בשרירות לב ומטיל עלינו חרם תיירותי וכלכלי (בשקט..) המדאיג יותר זה שהוא מתחמש ומכין צבאו למלחמה נגדנו (או אולי נגד סודן ?..אופסס.. ומי אנחנו שנשחר לפיתחו..אני מקווה רק ששר-הבטחון שאול מופז שדיבר איתו בשבוע שעבר הסביר לו מה עלול לקרות לו ולצבאו אם ינסו לחצות שוב את התעלה..

תאריך:  10/11/2002   |   עודכן:  10/11/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פרופ' ג'רלד פרמן
ד"ר רון בריימן
יואב יצחק
ויסגלס וגדעון סער עומדים מאחורי המהלך לפיזור הכנסת ללא התפטרות שרון
משה לרר
גיל איל
התקשורת ברוסיה, שמקפידה לכנות את מנהיגי החמאס "לוחמי חירות", ואת הפלשתינים המתאבדים כמתאבדים בלבד, לא מבינה איך התקשורת המערבית לא מתגייסת לעזרתה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il