X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם וואלה! Jobs
▪  ▪  ▪

אתר הדרושים וואלה! Jobs עלה לאוויר עם כ-18,000 הצעות עבודה ומגוון שירותים ייחודיים עבור מחפשי העבודה והמעסיקים. האתר הוא מיזם משותף של חברת וואלה!, פורטל האינטרנט המוביל בישראל, וחברת רדמץ' אינטרנשיונל (Redmatch International), המפתחת ומשווקת טכנולוגיה מתקדמת למערכות ניהול כוח אדם.
עם הירשמו לאתר, מחפש העבודה מקבל באופן יום-יומי לתיבת הדוא"ל שלו הצעות עבודה רלונטיות המותאמות לפרופיל המקצועי שלו שיצר ולהעדפותיו. עלות ההרשמה נעה בין 39 שקלים לחודש ל-24 שקלים לחודש לנרשמים לחצי שנה. בעת ההרשמה, המועמד יכול לבחור אם להזדהות בשמו או להישאר אנונימי, כך שהוא נהנה מדיסקרטיות מוחלטת בעת חיפוש העבודה. זהו אלמנט ייחודי לאתר וואלה!Jobs, המאפשר למועמדים שעדיין עובדים לחפש בחופשיות. גלעד איילון, מנכ"ל וואלה!Jobs, מוסיף, כי החיפוש האנונימי מאפשר למעסיקים המפרסמים באתר להיחשף גם למועמדים בכירים יותר, שרגישים יותר לחשיפתם האישית כמו גם למועמדים פסיבים שערכם בשוק העבודה רב.
כמה אתה שווה בשוק?
שירות ייחודי נוסף עבור המשתמשים הוא סקר השכר, המתבצע בשיתוף עם פרופ' קמיל פוקס מאוניברסיטת תל-אביב. לאחר מילוי פרופיל מקצועי קצר, מקבל המועמד דו"ח המעריך את "שווי השוק" שלהם, כלומר מהו השכר הניתן לתפקיד שלו הקיימים בשוק ומהווה עבורו כלי חשוב לקראת דיוני השכר. כמו-כן, הסקר מאפשר למצוא בצורה אינטראקטיבית, כיצד שינוי פרמטרים כמו השכלה, מקום מגורים, תחום עיסוק, דרג ניהולי וכיו"ב יכולים להשפיע על השכר.
שירות נוסף אותו מציע אתר וואלה! Jobs למועמדים הוא עזרה בכתיבת קורות חיים או שכתובם, בעזרתה של הפסיכולוגית הארגונית גילת פלג. עלות שיחת ייעוץ עימה הוא 395 שקלים.
גישה למאגר נתונים בלעדי למעסיקים
למעסיקים וואלה! Jobs מציע שורה של חבילות פרסום בעלויות משתנות, הכוללות שורה של מוצרים, בהם גישה למאגר מידע הכולל כ-400 אלף מועמדים אליהם הם יכולים להגיע בצורה יזומה על-פי צורכיהם. מאגר המידע מפולח לפי השכלה, ניסיון תעסוקתי, ידע בשפות, מגורים ומיומנויות. מוצרים נוספים הם באנרים, הצבת לוגואים, פרסום ברובריקת משרות חמות, דיוור ישיר ועוד. פרסום בסיסי של משרה הינו ללא תשלום.
לדברי איילון, המעסיקים המפרסמים באתר נהנים מתנועת גולשים של הפורטל המוביל בישראל, המרכז היום לתוכו כחמישה מיליון גולשים מדי חודש. הוא הוסיף, כי בכוונת וואלה! Jobs לצאת בקמפיין פרסום בהיקף של כמיליון דולר בחודשים הקרובים.

תאריך:  08/09/2008   |   עודכן:  08/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il