X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בנק הפועלים
▪  ▪  ▪

בנק הפועלים יישם מערכת לניהול קשרי הלקוחות (CRM) מתקדמת של Siebel מבית אורקל. מדובר במערכת מרכזית, אשר תשרת את כל היחידות המעניקות שירות בבנק (סניפים, מוקד טלפוני, יחידות מטה ועוד) ובסך הכול תאפשר לכ-6,000 מעובדי הבנק לתת שירות ממוקד, איכותי ומותאם ללקוח. מדובר ביישום ראשון בהיקפו של מערכת מסוג זה שבוצע בישראל.
המערכת החדשה, אשר עלותה מוערכת בעשרות מיליוני שקלים, נחשבת למובילה בתחומה בעולם. מערכת ה-CRM מציגה לראשונה תמונת לקוח מלאה ועדכנית, המאפשרת לעובדים לייצר תקשורת אישית, מותאמת לצרכי הלקוח בכל רגע נתון ובכך לנהל את חשבונותיו בצורה הנכונה ביותר. ומצד הלקוח האפשרות לקבל שירות יותר טוב, רב ערוצי, מתאים ומתחשב בנתוניו העדכניים.
מדובר במערכת תשתיתית המאפשרת קישוריות למערכות ה-Leagcy וה-DWH של הבנק.
מנהל החטיבה הקמעונאית בבנק, אורי פז, אומר: כי מערכת ה-CRM מהווה קפיצת מדרגה משמעותית במתן השירות ללקוחות בבנק. "המערכת יוצרת אינטגרציה בין כל הערוצים המשרתים את הלקוח, ובכך יוצרת רצף בשירות הן במוקד הטלפוני והן בסניף. הבנקאי שפועל מול הלקוח יכול להמשיך את הפעילות מולו בדיוק מהמקום שבו היא הופסקה בנקודת המפגש הקודמת, וזאת מבלי שהלקוח צריך לשוב ולתאר את צרכיו ורצונותיו. המערכת מאפשרת למעשה להתעדכן, בכל זמן נתון, בסטטוס הטיפול בלקוח, ללא תלות בגורם שהחל הטיפול בו. יישום ה-CRM בבנק הפועלים שם את הבנק בקדמת הטכנולוגיה וכמוביל בתחום מבין הגופים הפיננסים בארץ ובעולם", אומר פז.

תאריך:  09/09/2008   |   עודכן:  09/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il