אדום אדום מדווחת על גידול משמעותי של 50% במכירות המותג לקראת ראש השנה, עם היקף הזמנות של 500 טון בשר בקר טרי, המוערך בכ-25 מיליון שקלים.
מדובר על גידול של כ-10% לעומת ראש השנה אשתקד. הגידול במכירות נובע מהביקוש הגבוה לצריכת מוצרי בשר בקר טרי בתקופת ראש השנה והחגים, וכן מהפריסה הרחבה שלה זוכה המותג המצוי כיום בכ-430 נקודות מכירה לרבות קצביות רשתות השיווק הארציות והפרטיות וקצביות פרטיות נבחרות.
באדום אדום צופים כי הגידול במכירות ימשך גם במהלך אוקטובר, זאת לאור העובדה שתקופה זו מתאפיינת בצריכת בשר גבוהה בשל ריבוי ארוחות החג, ימי חול המועד והיציאה לפיקניקים.
גידול זה תואם את מגמת ההתרחבות של המותג אדום אדום, הבאה לידי ביטוי בכניסה לרשת שופרסל דיל ורשת יוחננוף, המתבצעת בימים אלה, עם צפי לפריסה של המותג בכ-450 נקודות מכירה עד סוף 2008. מהלכים אלו, ובכללם האסטרטגיה החדשה של אדום אדום המתמקדת בשיווק בשר טרי בקצביות מתוכננים ומתבצעים על-ידי ההנהלה החדשה של אדום אדום בהובלת דוד מטלון, מנכ"ל החברה.
"היקפי המכירות הגבוהים בחודשים ספטמבר-אוקטובר הינם תוצאה ישירה של היערכות מקיפה בת מספר חודשים שמתבצעת בהובלת ההנהלה החדשה של אדום אדום", מסר דוד מטלון, מנכ"ל אדום אדום. "מספרים אלו מצביעים יותר מכל על ההעדפה של הצרכן הישראלי לבשר בקר טרי וההישג המוצלח של אדום אדום לחינוך השוק בנוגע ליתרונות הבשר הטרי על-פני הקפוא והמופשר. נערכנו לתקופה זו במישורים שונים, החל בהתאמת מלאי המוצרים לביקוש הגובר, וכלה בפעילות ישירה מול הצרכנים ברשתות".