רשת ml משיקה את קטלוג קולקציית סתיו חורף 2008-9, בהיקף השקעה הנאמד ב-50,000 דולר. הקטלוג מתאפיין באווירה דרמטית בהשראת המראה התיאטרלי של קברט שנות ה-30.
הקטלוג מתאר את עולמה של זמרת הקברט על הבמה, תוך כדי הופעה ומאחורי הקלעים ומודפס כולו בשחור ולבן. צילומי הקטלוג נערכו בנמל תל אביב, על-ידי צלם האופנה יניב אדרי, על הסטיילינג אחראי סיימון אלמלם ומככבת בו הפרזנטורית של ml: נועה תשבי, אשר לובשת על עצמה בקלילות את מראה הפאם פטאל הסקסי, בעלת המראה הנשי החדש.
הקטלוג מציג את קולקציית סתיו חורף 2008-9 של ml אשר עוצבה על-ידי המעצבת אסתי ברוך. הקולקציה מתאפיינת במראה נינוח, סקסי, נשי ועכשווי ומורכבת ממספר השראות אשר מרכיבות את המראה העדכני והשלם לקיץ הקרוב. בין ההשראות לקולקציה ניתן למצוא את מראה הפאם פטאל הדרמטי, המראה האורבני, הטרנד הגותי, המראה האתני בהשראת פולקלור תרבויות ועוד.
לדברי אבי מלכה, מבעלי רשת ml: "בחרנו לעצב את הקטלוג בקונספט ייחודי על-מנת לעורר עניין והזדהות בקרב קהל היעד. בנוסף, תשבי מייצגת את המראה האולטימטיבי של אשת ml חזקה, סקסית ובטוחה בעצמה ומעניקה 'ערך מוסף' לקטלוג".
הקטלוג אשר הופק על-ידי משרד הפרסום פוגל אוגלבי, יופץ ב כ-70,000 עותקים בחנויות רשת ml.