חברת אקספון 018 יוצאת לקראת החגים בקמפיין ייחודי למגזרים הרוסי והחרדי בהשקעה של כ-800,000 שקלים.
הקמפיין למגזר הרוסי תחת הסיסמא "מדברים לחו"ל ב-10 אגורות לדקה" באמצעות משרד הפרסום מרינה זיידמן יעלה בערוצי המדיה הפופולאריים בקרב המגזר - ערוץ 9, רדיו רק"ע ורדיו פרוויה למשך שבועיים הקרובים. הקמפיין ישלב גם סקר צרכנים של מכון מותגים (יוני 2008) שקבע כי "מי שכבר חייג באמצעות אקספון 018 יודע כי מדובר בחברה הזולה ביותר בשיחות לחו"ל".
הקמפיין למגזר החרדי, באמצעות משרד הפרסום דמיון, יבוסס על שיתוף פעולה בין חברת אקספון 018 לארגון הצדקה קופת העיר, כאשר אקספון 018 תתרום מעשר מהכנסות השיחות לחו"ל של כל לקוח, חדש או קיים, שיירשם למבצע. הקמפיין יועלה באמצעי המדיה החרדיים (רדיו, עיתונות ושילוט ברחובות) עד לאחר חג הסוכות, והוא מהווה נדבך נוסף באסטרטגיה ובשפה הפרסומית של החברה במגזר החרדי. גם קמפיין זה יעלה תחת הסלוגן שמלווה את אקספון 018 במגזר החרדי: "הדברים החשובים באמעס (באמת)".
לדברי רוני חליבה, מנכ"ל אקספון 018: "חגי תשרי ידועים כתקופה במהלכה המגזרים והחרדי והרוסי נוהגים להתקשר בתדירות גבוהה לבני משפחה, לקרובים ולחברים בחו"ל לאחל חג שמח ושנה טובה, לכן החלטנו למקד את האסטרטגיה הפרסומית שלנו בקהלי יעד אלה. עם זאת קיימת אבחנה בין המסרים למגזרים כך שבעוד שהמסר לקהל הרוסי מתמקד במחיר המסר לקהל החרדי מתמקד בערכי החג".
בנוסף לפנייה ממוקדת למגזרים, ממשיכה אקספון 018 למתג את עצמה כחברה הזולה ביותר בשיחות לחו"ל, ולאחרונה בחרה במשרד הפרסום יהושע TBWA להוביל את מגוון הקמפיינים הפרסומיים שלה בשנתיים הקרובות עם כניסתה לתחומי התקשורת הפנים ארצית ואספקת שירותי אינטרנט.