X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פלאפון
▪  ▪  ▪

אלקטל-לוסנט נבחרה על-ידי פלאפון תקשורת להטמעת מערכת ניהול התוכן הסלולרי החדשנית בישראל, (Mobile Content Management - MCM). מדובר במערכת מהמובילות בעולם, שפותחה על-ידי מרכז הפיתוח של אלקטל-לוסנט בחיפה, על בסיס טכנולוגיה ייחודית של מוביליטק (שנרכשה על-ידי אלקטל-לוסנט ב-2006). כיום עושים במערכת זו שימוש מפעילי הסלולר מהגדולים בעולם וביניהם Vodafone באירופה, Bharti בהודו, T-Mobile בארה"ב ובעשרות חברות נוספות ברחבי העולם.
המערכת החדשה מציעה תשתית ניהול תוכן ומולטימדיה אחידה, תתמוך באספקת שירותי המולטימדיה של הדור הבא של פלאפון וביניהם תכני מוזיקה, תכני וידאו ושירותי מולטימדיה ברשתות דור 2.5 ובדור 3. המערכת תאפשר את ניהול התוכן עבור רשת ה-CDMA/EV-DO. המערכת תשלב בין כל שירותי התוכן החדשניים, כולל ניהול, שיווק, וכו'. המערכת מטפלת בשליחת וקבלת תכני וידאו, מוסיקה וכל תוכן מולטימדיה אחר. בדרך זו יוכלו לקוחות פלאפון ליהנות מחוויית משתמש ייחודית ומושלמת.
המערכת מאפשרת היצע של מאות אלפי פריטי תוכן, התאמה אישית לצרכי והעדפות המנוי, זאת תוך חוויית מולטימדיה מלאה בסלולר. המערכת מקשרת בין ספקי התכנים למנויים, מאפשרת מגוון אינסופי של מודלים עיסקיים ובכך מאפשרת לפלאפון להשיק שירותי תוכן נוספים וחדשניים באופן רציף.
איחוד השירותים על פלטפורמה אחידה, מאפשר לפלאפון לצמצם משמעותית את עלויות התפעול ולפשט את התפעול והניהול של המערכת. פשטות ואחדות תהליך ניהול התוכן יאפשר לפלאפון להשיק במהירות ובקלות שירותים חדשים ללקוחותיה, גם כאלו המאחדים סוגי תוכן שונים בחבילה אחת. גם הגנה על זכויות היוצרים (DRM) ותחזוקה שוטפת מטופלים על-ידי המערכת.
המערכת של אלקטל-לוסנט סופקה לפלאפון כפתרון Turnkey, שטופל באופן מלא על-ידי אלקטל-לוסנט החל משלב התכנון דרך ניהול הפרויקט, אינטגרציית התוכנה והאפליקציות, הטמעה, בדיקות ןעד לתחזוקה.
לדברי גיא באומן, סמנכ"ל התוכן והמוצרים בפלאפון: "שיתוף הפעולה המוצלח בין פלאפון ואלקטל-לוסנט הביא להקמת אחת התשתיות המתקדמות בעולם לחווית מולטימדיה עבור לקוחות החברה. בדרך זו אנו מעניקים ללקוחותינו שירות מתקדם וחוויית משתמש ברמה הקיימת רק במדינות המובילות בעולם בתחום. פלאפון הינה מפעילת התקשורת החלוצה בישראל, וככזו אנו תמיד מסתכלים קדימה אל עבר הפתרונות החדשניים, הטובים והיעילים ביותר. הגישה המובילה אותנו היא לענות תמיד לצרכי המנויים שלנן יצירת 'עולם תוכן' נגיש לכולם, והצעת שירותים המותאמים אישית לכל לקוח, צרכיו ויכולותיו".
לדברי יאיר פכט, מנכ"ל אלקטל-לוסנט בישראל: "איחוד הכוחות של מובילות התוכן של פלאפון וטכנולוגיה ישראלית שפותחה באלקטל-לוסנט מדגימות פתרון-על, אשר כבר משמש כדוגמא לחיקוי בחברות התקשורת המובילות בעולם, ומהווה בסיס לסדרת טכנולוגיות חדשה אשר תושק במהלך השנים הקרובות על-ידי אלקטל-לוסנט. אנו שמחים על ההזדמנות שפלאפון העניקה לנו ליישם את מוצרינו בישראל, ומרגישים שותפים להצלחה".

תאריך:  22/09/2008   |   עודכן:  22/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il