פלאפון וסופר-פארם הודיעו היום על חתימת הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי בין החברות, במסגרתו תשווק רשת הפארם הגדולה בישראל את מכשירי ותכני פלאפון בנקודות המכירה של סופרפארם וברשת סופר לינק ברחבי הארץ. מדובר באחד ההסכמים האסטרטגיים החשובים, שנערכו בתחום, שכן עד כה שימשה סופר-פארם כמשווקת הגדולה והבלעדית של אורנג', מיום הקמתה ב-1998.
בתחילת 2009 צפויה פלאפון להשיק רשת סלולרית חדשה ומתקדמת, אשר תפעל בטכנולוגית HSPA ותהיה המתקדמת ביותר בנתיב ה-GSM. השקת הרשת החדשה תאפשר לפלאפון להציע ללקוחותיה מגוון רחב יותר של מכשירים, בהם מכשירי נוקיה, סוני אריקסון, סמסונג, מוטורולה, LG, HTC ועוד.
גיל שרון, מנכ"ל פלאפון, אמר היום "זהו צעד אסטרטגי עבור פלאפון הנערכת בימים אלו להקמת הרשת החדשה, שתהיה המתקדמת בעולם. סופר-פארם היא רשת השיווק המתקדמת והמקצועית בישראל ומהווה מודל לחיקוי. שיתוף הפעולה יאפשר לנו להציע את מגוון המכשירים של פלאפון בפריסה ארצית ובחשיפה מקסימלית. הצטרפות סופר-פארם וסופר-לינק למערך ההפצה של פלאפון תאפשר לנו למנף את השקת הרשת החדשה בתחילת 2009, ולהוות נדבך בחזרתה של פלאפון למובילות בענף הסלולר".
יאיר עשהאל, המשנה למנכ"ל סופר-פארם מסר היום: "לאחר עשר שנות עבודה פוריות עם חברת פרטנר, במהלכן מכרה סופר-פארם למעלה ממיליון וחצי מכשירי סלולר, ברצוני להודות לחברת פרטנר ומנהליה בעבר ובהווה, על שיתוף פעולה מוצלח בין שתי חברות מובילות. סופר-פארם מזהה את הפוטנציאל הצמיחה של פלאפון בשנים הקרובות ולכן בחרנו לחבור אליה כשותפה אסטרטגית. תפקידנו לזהות את הטרנדים והמוצרים הבאים ולהביא אותם ללקוחותינו לפני כולם ואני מאמין שגם במקרה זה שיתוף הפעולה ייטיב עם שתי החברות ויהווה מנוע צמיחה עבורנו בשנים הקרובות".
פלאפון משרתת כיום יותר מ-2.6 מיליון לקוחות והינה מובילה במכירות מכשירי דור שלישי עם למעלה ממיליון לקוחות. בשנת 2007 הסתכמו הכנסותיה ביותר מ-4.684 מיליארד שקל. סופרפארם מונה כיום כ-137 סניפים ברחבי הארץ, כאשר הרשת הקמעונאית סופר לינק אשר בבעלותה, מונה כ-15 חנויות תקשורת ייחודיות ברחבי הארץ. בשנת 2007 הסתכמו הכנסות סופרפארם ב-3.35 מיליארד שקלים.