חברת המשקאות טמפו, ממתגת בימים אלו מחדש את UP7 ודיאט UP7, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל, זאת בהתאם לטרנד המוצרים הבריאים של חברת פפסיקו. השקת 7UP החדש מוערכת בכחצי מיליון שקלים והיא כוללת עידכון אריזות המשקאות למראה צעיר ורענן התואם את ערכי המותג ופעילות בנקודות המכירה.
משקה UP7 הינו משקה קל מוגז בטעם לימון-ליים, המכיל חומרי טעם ללא צבע או חומרים משמרים מלאכותיים. כמו-כן, המשקה אינו מכיל קפאין, והתוצאה הינה טעם הלמון ליים נקי ומרענן.
יואש בן-אליעזר סמנכ"ל השיווק של טמפו, מציין כי מהלך זה, התואם את המגמות הבריאותיות הכלל עולמיות, ממשיך את הקו בו החלה החברה לפני כשנה עם פפסי מקס. UP7 ללא חומר משמר וללא צבעי מאכל, פותח במשך כחצי שנה במטרה לשמור על הטעם האופייני של UP7, שהינו מרכיב מרכזי באהדת הצרכנים למוצר. עוד מציין בן-אליעזר, כי החלפת האריזות נועדה להקל על הצרכנים להבדיל ביתר קלות בין משקה UP7 הרגיל לבין הדיאט UP7.
משקה UP7 החדש ללא חומר משמר וללא צבעי מאכל יוצע בשישיית בקבוקי 1.5 ליטר שתימכר במחיר מומלץ של 28 שקלים ובפחית של 330 מ"ל שתימכר במחיר מומלץ של חמישה שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובילות.