X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת Curves
▪  ▪  ▪

(27 באוקטובר, 2008) - רשת Curves העולמית, הרשת הנשית הגדולה בעולם לעיצוב הגוף המונה 13 סניפים בישראל, מתגייסת למען נשים החולות בסרטן השד. זכייני הרשת הודיעו היום כי יתרמו תשעה אחוזים מסך ההכנסות ממנויות חדשות במהלך חודש נובמבר לעמותת אחת מתשע.
בישראל 22,000 נשים החולות בסרטן השד, כאשר מדי שנה מאובחנות כ-4000 חולות חדשות. עמותת אחת מתשע פועלת להעלאת המודעות הציבורית לסרטן השד ולקידום בריאות השד בישראל. העמותה מעניקה שירותי תמיכה, מידע ומיצוי זכויות לנשים חולות וקרוביהן ומובילה מדיניות מתקדמת ושוויונית ביחס לסרטן השד בישראל.
עם השנים הפכה רשת Curves למזוהה עם תמיכה בנשים החולות בסרטן השד ופועלת לגייס כספים ולעודד נשים לגשת לבדיקת ממוגרפיה. באפריל השנה סייעה Curves לגייס שני מיליון דולר במהלך צעדה על חומת סין שהובילה אוליביה ניוטון-ג'ון. ניוטון-ג'ון, שזכורה בעיקר מהופעתה לצד ג'ון טרבולטה בסרט גריז, החלימה מסרטן השד לפני כ-15 שנים ומאז פועלת לקדם את המודעות לאבחון מוקדם של המחלה ולהעניק תמיכה לנשים חולות.
מייסד ומנכ"ל רשת Curves העולמית גרי הייבן ואשתו דיאן, חברו לניוטון-ג'ון ומלבד הסיוע הכלכלי הנדיב שהעניקו, צעדו לצידה את כל 227 הק"מ לאורכה של חומת סין. הצעדה, שארכה שלושה ימים, הצליחה להגביר את המודעות לגילוי מוקדם של המחלה ולגייס כספים רבים לקידום מטרה זו.
כעת, מצטרפים הסניפים בישראל ליוזמה של הרשת ומביעים את תמיכתם בעמותת אחת מתשע. "אנו שמחים ליטול חלק בקידום המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד ולרתום את הרשת לתמיכה בנשים חולות. רשת Curves העולמית פעילה כבר מספר שנים בתחום, ואנו מקווים השנה להתחיל מסורת של תמיכה ושיתוף פעולה עם עמותת אחת מתשע", אמרה היום דוברת Curves בישראל אורלי גילת, "Curves הינה רשת מועדוני כושר שהוקמה למען נשים המתמחה בפעילות ספורט שמתאימה לצרכים הייחודיים של נשים. לכן, אנו שמים לנו למטרה עליונה לקדם את בריאות האישה ומצאנו לנכון לחבור לעמותת אחת מתשע לצורך כך".
ייחודה של Curves מתבטא בכך שמציעה לנשים תוכנית אימון מרוכזת בת 30 דקות, של אימון איטרוולי. ייחודו של האימון שהוא משלב אימון אירובי ומסת שריר בו-זמנית ובכך מאפשר לאישה העסוקה שמנווטת בין עבודה, בית, לימודים וכו' לשמור על בריאותה, תוך כדי ירידה במשקל וחיטוב הגוף. בישראל קיימים 13 סניפים הנמצאים, בין היתר, בתל אביב, רמת אביב, גילה, תלפיות, גבעת שאול, פסגת זאב, מעלה אדומים, רעננה, הרצליה, פתח תקווה, נס ציונה, אשקלון ובית שמש. הסניפים בארץ מצטרפים ללמעלה מ-10,000 סניפים ב-44 מדינות ברחבי העולם ביניהן בארה"ב, קנדה, אירופה, יפן, וייטנאם, דרום אמריקה, אוסטרליה ודרום אפריקה.
  • לבירור על הסניף הקרוב למקום מגוריכם: 1-700-701-750.

תאריך:  27/10/2008   |   עודכן:  27/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רוית בראומן
- הודעה מטעם חברת רולטיים
נטע הר-לב
- הודעה מטעם Go-Million
אפרת ברק
- הודעה מטעם עמותת נגישות ישראל
גלית פריד
- הודעה מטעם גופר תקשורת
שרית ציטרין
- הודעה מטעם חברת מנורה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il