חברת עוף טוב, יצרנית מוצרי העוף הגדולה בישראל (50% נסטלה, 50% משקי עמק הירדן ועמק בית שאן), יוצאת בימים אלו בקמפיין פרסום חדש להשקת קטגוריית הפסטרמות. את הקמפיין מוביל המסר: "פסטרמה עוף טוב - כי אין לנו פסטרמה אחרת"- מסר המבסס ומחזק את מעמדה של החב' כמותג חזק, לא רק בתחום השניצלים אלא גם בתחום הפסטרמות.
לדברי תמר כהן, מנהלת השיווק של חברת עוף טוב, קמפיין זה יהיה בתקציב של כ-4.5 מיליון ש"ח ומהווה את שיאו של מהלך כינוס המותגים שביצעה החברה בשנה האחרונה, כולל רכישת המותג "הוד לבן".
במסגרת הקמפיין הופק גם סרט פרסום המציג פארודיה מחוייכת על רגעים פטריוטים מהווי החברה הישראלית כשהגיבורים- טייסי קרב, ילדים בשבט הצופים, נבחרת ישראל בכדורגל ואחיות בבתי יולדות שרים כשאריזת פסטרמה של עוף טוב בידיהם.
הסרט מתחיל כסרטון רגשני והירואי והופך במהרה לקליל ומשעשע בזכות טוויסט מפתיע. כך, תוך שימוש בהומור מועבר המסר הברור שפסטרמה "עוף טוב" היא הפסטרמה של עם ישראל- באשר הוא שם. הכנת הקמפיין נמשכה כשנה, מפני שכאשר מדובר במיזוג מותגים חייבים להתייחס לערכים הקיימים של המותג והדבר מחייב מתיחה נכונה לקטגוריות האחרות.
הקמפיין יכלול סרט פרסום בטלוויזיה, ג'ינגלים ברדיו ומבצעי קידום מכירות ברשתות.
משרד הפרסום- פוגל לוין
ניהול קריאטיבי- יותם שרון
קופי- אבירם פידל
ארט- אילן לוין ואמיר בילו
סופרוויזרית- נויה ינאי
תקציבאית- עדי קזולה
פלנר- שרון ישראלי
ג'ינגל- הנרי בראטר