חברת טמפו, יצרנית המשקאות ג'אמפ ונשר מאלט, יוצאת בשיתוף פעולה עם הסופרגול, אלבום האספנות של הכדורגל הישראלי, בהשקעה כספית של כ-450 אלף שקלים. שיתוף הפעולה אשר יתקיים במהלך החודשים נובמבר-דצמבר, ילווה בקמפיין פרסומי ופעילות בנקודות המכירה.
במסגרת שיתוף הפעולה תחלק חברת טמפו לכל הקונה ארבעה בקבוקי 1.5 ליטר ממגוון משקאות ג'אמפ ו/או נשר מאלט, מעטפה ובה שלושה קלפי סופרגול (2 אסים ואחד רגיל). לחברת טמפו 10 מדבקות "אסים" ייחודיות של שחקני כדורגל מובילים, הנחוצות לסיום האלבום.
רפי יער, מנהל מותגי ג'אמפ ונשר בטמפו, מציין כי שיתוף הפעולה בין החברה לאלבום הסופרגול מתחבר לערכים של ספורטיביות, משפחתיות, צעיר,מרענן ובריאותי, התואמים את רוח המותגים.
אלבום הסופרגול, שזוהי השנה העשירית להפצתו, מהווה חלון הראווה של הכדורגל הישראלי. חוויית האיסוף מאפשרת לאספנים, ביניהם ילדים וצעירים רבים, להרחיב את ידיעותיהם בתחום הכדורגל ויחד עם זאת לנסות ולזכות בפרסים שונים. במסגרת פרויקט "סופרגול" יחולקו מאות אלפי אלבומים ומעטפות ישירות לקהל היעד.