X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ITS ישראל
▪  ▪  ▪

הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, עמותת אור ירוק ואיגוד ITS ישראל עושים צעד נוסף בדרך לקידום נושא טכנולוגיות הבטיחות בישראל. לאחר שבמסגרת הכינוס הראשון להטמעת טכנולוגיות בטיחות (מאי 2008), הכריזו שלושת האירגונים, על כוונתם לפעול לקידום תהליכי הטמעה של טכנולוגיות בטיחות, מקימים השלושה פורום להטמעת טכנולוגיות בטיחות.
יעוד הפורום: לפעול להרחבת השימוש בטכנולוגיות בטיחות בישראל באמצעות הרחבת המודעות הציבורית, סיוע בתהליכי קבלת החלטות לשרשרת הניהולית באירגונים ופעילות לקידום מנופי עידוד כגון: תהליכי תקינה, הנחות בביטוח, הקלות מיסוי, חקיקה ועוד.
הפורום מהווה מקום מפגש מקצועי למומחים העוסקים בקידום הבטיחות בדרכים לאירגונים בעלי ציי-רכב המיישמים טכנולוגיות וכמובן החברות המפתחות ומשווקות טכנולוגיות אלו.
פעילותו הראשונה של הפורום היא הפקת סדרת מפגשים בנושא "ניהול השקעות בבטיחות בדרכים", סדרה המיועדת לשרשרת הניהולית בארגונים (מנכ"לים, סמנכ"לים, מנהלי כספים, מנהלי תפעול ורכש) כאשר בכל מפגש יושם דגש על נושא אחר ועל טכנולוגיה שונה.
המפגש הראשון, שיתקיים בשבוע הבא, יעסוק בשיפור הבטיחות ברכבי היסעים ותובלה, כולל הצגה של מערכת התראה למניעת תאונות דרכים AWACS. במפגש יוצגו מחקרים וסקרי משתמשים שבוצעו בארץ ובעולם בהערכת האפקטיביות של מערכות להתראת אי שמירת מרחק וסטייה מנתיב.
פעילויות נוספות להטמעת טכנולוגיות יכללו: הקמת אתר אינטרנט שיכלול קטלוג מלא של מוצרי בטיחות בתחבורה, כולל סקרים, מחקרים, חוות דעת מומחים, סיפורי הטמעה בחברות והערות משתמשים.
מנכ"ל הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים יאיר דורי: הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים שמה לה למטרה להקים אגף מקצועי שיעבוד בשיתוף פעולה עם גופים וארגונים נוספים המעוניינים לקדם טכנולוגיות להגברת הבטיחות בדרך, כל זאת על-מנת להציל חיי אדם בכבישי ישראל.
אנו מברכים על שיתוף הפעולה בהקמת הפורום, את הרשות מייצג בפורום הד"ר שי סופר-מנהל אגף הטכנולוגיות ברשות הלאומית לבטיחות בדרכים.
לדברי ערן ראובני, מנכ"ל ITS ישראל: "מגוון טכנולוגיות הבטיחות המצוי כיום בשוק מחייב את האירגונים בהשקעת זמן, ידע וכלים בניתוח המשמעויות הכלכליות של ההחלטה לצייד את צי הרכב בטכנולוגיות הבטיחות השונות. מטרת הפורום לרכז עבור הנהלת האירגון את כל המידע הנדרש להם בתהליך קבלת החלטות מורכב זה וזאת כמובן מתוך הערכה כי העמדת מידע אמין, בלתי תלוי בנוגע לטכנולוגיות השונות יוביל להגדלת מעגל החברות המשקיעות בשדרוג ואבזור בטיחותי של צי הרכב שלהם".

תאריך:  06/11/2008   |   עודכן:  06/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אופיר אבסלנדר
- הודעה מטעם מתחם בל עפרי ברמת הגולן
אפרת קנר
- הודעה מטעם המוזיאון הפתוח בעומר
אריאל עטר
- הודעה מטעם חברת 5060 ישראל בע"מ
גילה הלל
- הודעה מטעם שמרת הזורע
איה-יהלי מזרחי
- הודעה מטעם סמסונג סלולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il