המועצה לצרכנות מזהירה מפני חשש לגניבת זיחת מבעלי תאים קוליים של בזק. הגניבה מתבצעת באמצעות ניצול פרצה במערכת ההפעלה של התאים הקוליים, בהם הוסיפה בזק לאחרונה שירות חדש של "חזרת לשולח". האופן בו פועלים התאים בעלי אופציה זו מאפשרת לנוכלים לבצע שיחות טלפון יקרות לטלפון סלולרי על חשבון בעל התא הקולי.
שיטת הונאה מחייבת שיתוף פעולה בין שניים והיא מבוססת על העבודה שרבים מבעלי התאים הקוליים לא שינו את הסיסמא מהמס]ר הסטנדרטי 4444 - הניתן להם על-ידי בזק כאשר הם מצטרפים לשירות התא הקולי.
וכך פועלת השיטה: נוכל אחד מחייג מטלפון סלולרי לטלפון של הקורבן ומשאיר הודעה בתא הקולי. שותפו, הנוכל השני, מתקשר מטלפון קווי רגיל לקרובן, ונכנס לתא הקולי על-ידי הקשת הספרות 151 והקוד הבסיסי 4444. בתום שמיעת ההודעה שהשאיר הנוכל הראשון מחייג השותף 9 בהתאם להנחיות המוקלטות והשיחה עוברת לשולח ההודעה, כלומר לנוכל הראשון. השותף משוחח עם חברו על חשבון הקורבן, שיחה יקרה לטלפון הסלולרי, ומשלם עבורה מחיר של שיחת בזק רגילה בלבד.
מנכ"לית המועצה לצרכנות, גלית יצחק פנתה לבזק ודרשה לבצע שינויים בהתנהלות החברה במטרה למנוע נזק מציבור הצרכנים. בזק תחדל מחיבור אוטומטי של בעלי התא הקולי לתכונת "חזרה לשולח",ותחת זאת תשאל כל צרכן האם הוא מעוניין להתחבר לשרות. כתנאי להפעלתו יתחייב מקבל השרות להחליף סיסמא.
מבזק נמסר בתגובה להודעת המועצה הישראלית לצרכנות:
"הנושא אותו מעלה המועצה לצרכנות מוכר בבזק, אולם ניתן לומר בודאות שהתופעה אינה נפוצה.
בזק הנחתה במשך כל השנים את הלקוחות שמצטרפים לשירות התא הקולי של החברה לשנות את הסיסמא לשירות, מיד עם ההתחברות לתא הקולי. שינוי הסיסמא הינו פשוט בתכלית ומונע באופן מוחלט מאנשים זרים למשוך מרחוק הודעות מהתא הקולי . כל לקוח המצטרף לשירות "תא קולי", מקבל עלון של בזק ובו הנחיות להחלפת הסיסמא לכזו הידועה רק ללקוח ובני משפחתו.
גם על פי הודעת המועצה לצרכנות שינוי הסיסמא ע"י בעלי התא הקולי הוא הכרחי והקפדה על ביצוע השינוי תמנע כל אפשרות גישה לתא לזרים או נוכלים."