מותג הבירה המוביל קרלסברג, יוצא בקמפיין ארצי ראשון מסוגו, תלת מימדי מיוחד להשקת העיצוב והמיתוג החדש של בקבוק קרלסברג קלאסי. הקמפיין יוצג על-גבי 14 הקירות של "נור סטאר מדיה" בפריסה ארצית, בצמתי הדרכים המרכזים ביותר בארץ.
היקף ההשקעה בקמפיין עומד על כ-1.5 מיליון שקלים. הקמפיין ימשך לאורך תקופה של 21 יום. קריאייטיב הקמפיין בוצע על-ידי משרד פרסום גלר נסיס, משרד הפרסום של המותג.
חיים כהן, מנהל מותג קרלסברג: "קרלסברג כמותג מוביל, בוחרת תמיד בפרסום קריאטיבי. השנה החלטנו להפתיע בצורה שונה בפרסום בקירות ענק בצורה מושכת של תלת מימד. אנו צופים כי השימוש הקריאטיבי על-גבי הקירות ייצור בידול וחשיפה מיוחדת למסר התואם".