X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם WorldMate הישראלית
▪  ▪  ▪

(ד' 19.11.08, לוד) - WorldMate בע"מ, המפתחת תוכנת סלולאר לנוסעים עסקיים, הודיעה היום על ארגון מחדש של החברה והעברת המטה מישראל לאטלנטה.
התוכנה שפיתחה WorldMate הופכת את מכשיר הסלולאר למעין עוזר אישי בעת נסיעות ומספקת לנוסעים עסקיים את כל השירותים והמידע הנדרשים להם. המעבר לאטלנטה יאפשר לחברה לענות על הביקוש ההולך וגובר לשירותים סלולאריים ובו בזמן לספק תמיכה לפלח שוק ההולך וגדל של צרכנים בארה"ב.
"רשימת החברות הישראליות המצליחות שהחליטו למקם עצמם באטלנטה חיזקה אצלנו את ההחלטה להעביר את מטה החברה לאטלנטה", אמר היום מנכ"ל WorldMate נדב גור. "אנו בטוחים שהמעבר יסייע לנו להרחיב את פעילותינו ולשפר את השירות שאנו נותנים בארה"ב וברחבי העולם".
עם למעלה מ-1.5 מיליון לקוחות ברחבי העולם, WorldMate היא האחרונה מבין 50 החברות הישראליות בעלות נוכחות אסטרטגית בג'ורג'יה. הרשימה כוללת חברות ענק כגון Given Imaging, Amdocs, Check Point Software Technologies, Radware, Veritas Venture Partners ו-TTI Telecom, שנוכחותם בג'ורג'יה מתבטאת במטה אזורי, מפעל יצור, מרכז לוגיסטי או משרדי מכירות ושירות.
"אנו שמחים לצרף את WorldMate למשפחת החברות הישראליות שבחרה באטלנטה כשער הכניסה שלהם לארה"ב", אמר היום נשיא לשכת המסחר ארה"ב-ישראל תום גלזר. "ההחלטה שלהם היא עדות חותכת למוניטין של האזור כמרכז לטכנולוגיה סלולארית ואנו נשמח לסייע לחברה בשלב חשוב זה של הצמיחה". ללשכת המסחר, הידועה בסיוע שהיא מעניקה לחברות ישראליות בעת שמעתיקות את המטה שלהם לג'ורג'יה, היה תפקיד חשוב בהחלטה שהתקבלה ב-WorldMate.
מדינת ג'ורג'יה הפכה לבחירה פופולארית עבור חברות ישראליות, בעיקר בעקבות האווירה העסקית, ההון האנושי והעלויות התפעוליות הנמוכות. המדינה מעודדת עסקים ישראליים לפעול בג'ורג'יה בכך שמספקת מספר תמריצים כלכליים, ביניהם הקלות מס והחזרים עבור הכשרת עובדים. נוסף לפיצויים הכלכליים, עסקים ישראלים רבים נמשכים לקהילה היהודית התוססת של אטלנטה, הידועה כאחת מהקהילות החמות והפעילות ביותר בדרום ארה"ב. ריכוז הישראלים הגדול באטלנטה, יחד עם סטנדרט חיים גבוה ומערכת חינוך יציבה, מאפשר מעבר חלק בעת מיקום מחדש של עובדים חדשים עם משפחתם.
אודות מדינת ג'ורגי'ה
ג'ורג'יה היא המדינה הגדולה ביותר בצד המזרחי של המיסיסיפי, ונמצאת על הסף של השוק הבינלאומי. מיקומה האסטרטגי מאפשר לחברות גישה לכל העולם באמצעות נמל התעופה הבינלאומי השוכן במדינה, שהוא נמל התעופה העסוק ביותר בעולם. טיסות בינלאומיות יוצאות מנמל התעופה ל-45 ערים ב-30 ארצות שונות, ביניהם טיסות ישירות לבירות העסקים של העולם. 2,000 הק"מ של הכבישים המהירים בג'ורג'יה מקשרים בין המדינה לשכנותיה וממקמת את המדינה במקום ה-10 בדירוג הכבישים המהירים. הנמלים של ג'ורג'יה מאפשרים מעבר מהיר של סחורות דרך הים. למידע נוסף www.georgia.org.
אודות WorldMate
חברת WorldMate בע"מ הינה חברת בת של MobiMate בע"מ, המבוססת בלוד ונמצאת בבעלות פרטית. התוכנה זוכת הפרסים של החברה הופכת את המכשיר הסלולארי לסוכן הנסיעות הצמוד של המשתמש ומספקת לנוסעים עסקיים את כל המידע והשירותים להם הם זקוקים. השירות מסנכרן באופן אוטומטי את תוכנית הנסיעה של המשתמש בין מכשיר הטלפון שלו לבין אתר האינטרנט של השירות ומציע מידע ותכנים רלוונטיים מבוססי הקשר (context). השירות עוקב בזמן אמיתי אחר אירועים רלוונטיים לנסיעה ו"דוחף" התרעות על שינויים בתוכניות, עיכובים וביטולים בטיסות וכן מספק תחזיות מזג אוויר, הוראות נסיעה, מפות, ועוד. למידע נוסף - www.mobimate.com.

תאריך:  20/11/2008   |   עודכן:  20/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גיא כספר
- הודעה מטעם HP
מירב קורנבליט שקד
- הודעה מטעם פסטיבל החג של החגים
אורית שחם-וואלך
- הודעה מטעם אתר חוגל
אופיר אבסלנדר
- הודעה מטעם ועדת התיירות של תנועת המושבים
שלי אנשל
- הודעה מטעם יוזמי הפרויקט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il