X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
אופיר חכם דוא"ל האיגוד הישראלי ליחסי ציבור
- הודעה מטעם האיגוד הישראלי ליחסי ציבור
▪  ▪  ▪

עשרות בעלי משרדים ליחסי ציבור, דוברי ארגונים וחברות ויועצי תקשורת כבר הבטיחו השתתפותם בכינוס המקצועי השנתי של האיגוד ליחסי הציבור והדוברות, שיתקיים בתחילת החודש הבא (12-11 בדצמבר) במלון דן כרמל בחיפה. הכינוס נערך בצילו של המשבר הכלכלי ויעסוק בחשיבות של יחסי הציבור בעידן של מיתון.
במסגרת הכינוס תחשף לראשונה תמונת המצב של המשרדים ליחסי ציבור בעת הזו - באמצעות סקר ונתונים עדכניים המשקפים את המשבר הכלכלי הנוכחי שיציג גבי בגס, מנכ"ל קבוצת יפעת תקשורת.
השבוע אמרה סילביה בית הלחמי, יו"ר האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות: "דווקא בעת משבר כלכלי קיימת חשיבות עליונה לשימוש מושכל ביחסי ציבור. המשבר הכלכלי רק מדגיש את הצורך ההולך וגובר ביחסי ציבור. חברות רבות מהמגזרים השונים יודעות, כי בעידן של אי וודאות ומיתון לא ניתן לוותר על יחסי ציבור ויעוץ תקשורתי".
בין המרצים בכינוס: סופי בלום, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל, שתדבר על "מנהיגות וחדשנות בעידן של חוסר וודאות עולמי" וכיצד יש ליצור מערכת יחסים מנצחת בין משרד יחסי הציבור והלקוח בסביבה מאתגרת; יוסף בראל, מנכ"ל חברת אינטגרל - מרצה בכיר בבית הספר למנהל עסקים, המסלול האקדמי - המכללה למנהל, על "היערכות העוסקים בתחום התקשורת השיווקית, הפרסום ויחסי הציבור במשבר הנוכחי"; ירדן ותיקאי, מנהל מערך ההסברה במשרד ראש הממשלה, על ה"שינויים והחידושים במערך ההסברה הלאומי של ישראל"; נורית דאבוש, יו"ר מועצת הרשות השנייה וניצן חן, יו"ר מועצת הכבלים והלווין, ידברו על "התוכן השיווקי והשלכותיו על העוסקים ביחסי הציבור. הרגולציה והבעיות הכרוכות בה".
בנוסף, תתקיים סדנת כללי התנהגות ועמידה בפני מצלמות שתועבר על-ידי נפתלי בן סימון, מנכ"ל BSC לאסטרטגיה וייעוץ תקשורתי ולשעבר כתב כלכלי בערוץ הראשון; ד"ר יואל מארק, מנהלת המרכז למו"פ של גוגל ישראל תסקור את השימוש האפקטיבי בגוגל לקידום העסקים בתחום יחסי הציבור; כן יוצג פתרון חדשני למסיבות עיתונאים באינטרנט על-ידי חברת מדיום.
בכינוס השנתי, שבו גם יוענק אות איש השנה בתקשורת, ירצה דן אשבל, שגריר ישראל באוסטריה ומי שזכה בפרס איש יחסי הציבור של השנה באוסטריה מטעם האיגוד האוסטרי ליחסי ציבור. אשבל ירצה על "יחסי ציבור וחשיבותם לתדמית ישראל בעולם".

תאריך:  26/11/2008   |   עודכן:  26/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il