איסתא, רשת הנסיעות הגדולה בישראל חברה לרשת ולהפקת הענק של תוכנית הריאליטי "המרוץ למיליון" ומטיסה את צוות ההפקה וכלל המשתתפים למגוון יעדים ברחבי העולם. המרוץ למיליון הוא פורמט הריאליטי המעוטר ביותר בעולם. התוכנית האמריקנית זכתה ב-7 פרסי אמי רצופים בז'אנר "תוכנית הריאליטי הטובה ביותר". התוכנית הישראלית היא הפקת הטלוויזיה היקרה ביותר שהופקה עד כה ובה מתחרים 10 זוגות של משתתפים במסע חוצה גבולות. את התוכנית ינחה רז מאירמן והיא צפויה לשידור בקרוב ברשת.
לדברי רונן קרסו, סמנכ"ל השיווק של איסתא, "היה זה מהלך טבעי מצד איסתא לחבור לתוכנית הפופולארית והמצליחה שמשקפת את אורח חייו של אחד מפלחי הלקוחות המרכזיים של החברה - התרמילאים. כחברה המובילה בפלח שוק זה המטיסה עשרות אלפי תרמילאים בשנה מצאנו חיבור מרבי לתוכנית מכיוון שאופייה האנרגטי והמרתק הוא תרמילאי ביסודו החל בסוג ומגוון הארצות בהן מתקיים המרוץ, בדרכי ההתניידות של המשתתפים הכוללות טיסות, מעבורות, רכבות, אוטובוסים ואפילו ריקשות אופניים ואף בתקציב המוגבל העומד לרשות המתחרים".
קרסו הוסיף שלמרות המיתון והמשבר הכלכלי איסתא החליטה לחבור לרשת בהפקת הענק, לדבריו דווקא במצבים כאלו הפרסום אפקטיבי יותר בשל היעדר מפרסמים ובולטות רבה יותר.
הסכם שיתוף הפעולה של איסתא עם רשת ששוויו כמיליון שקלים, ואשר נחתם באמצעות c - סוכנות התוכן המותגי, כולל פעילות פרסומית, השתלבות בתוכנית, כולל ביקורים של המתחרים בנציגויות איסתא ביעדים שונים בעולם והענקת חופשות מתנה למתחרים. במסגרת שיתוף הפעולה נבחרה איסתא לנהל ולתפעל את הפן התעופתי של ההפקה שהינו מורכב ביותר עקב אופי המרוץ ומגוון האתרים ובמהלכו נעזרה לא פעם בפריסת הסניפים הבינלאומית של החברה אשר הקלה על ההפקה במקרים רבים.
בנוסף, תהיה איסתא בעלת הזכויות הבלעדיות לשיווק חבילות טיסות ותיור מיוחדות, ברוח התוכנית, אשר ימותגו תחת מותג התוכן המצליח של "המרוץ למיליון". "אנחנו נאפשר לצופים בבית לשחזר את החוויה המיוחדת שעוברים המשתתפים בתוכנית ברחבי העולם בעצמם", הוסיף קרסו, "ולחוות גם הם חוויה של נופש מסביב לעולם, ביעדי התוכנית".