רשת הכלים לבית DOMO בחרה ב-fox&friends כמשרד הפרסום החדש שלה. תקציב הפרסום השנתי של רשת דומו מוערך בכמיליון וחצי שקלים.
בימים אלה יוצאת הרשת במבצע מכירות גדול עם קו קריאטיבי של משרד הפרסום החדש. הרשת תעשה בקמפיין פרסום למבצעי סוף השנה המסורתיים של הרשת, עם משרד הפרסום החדש. בקמפיין יוצעו כל מוצרי החנות עד 25% הנחה. הקמפיין הופק בהשקעה של 450 אלף שקלים.
משרד הפרסום Fox&friends הינו משרד בוטיק צעיר מקבוצת פוגל Ogilvy. המשרד הוקם לפני כארבע שנים ובין לקוחותיו כיום נמנים: רשת body shop, זהבי - עצמון, wine&more חינאווי ג'ורג' משקאות, ארמני קאזה, ארנסט אנד יאנג, קבוצת אשטרום, חברת הבניה אשדר, פופיק, אופני TREK, בית ההשקעות גורן אלומות ועוד.
רשת דומו הוקמה לפני שלוש שנים ומאז הצליחה להגדיר מחדש את תרבות הבישול האפיה והאירוח בבית. חנויות הרשת מבוססות על קונספט ייחודי הכולל 10 מחלקות מתמחות המעניקות חוויה לכל לקוח- הבשלן, המארח, חובב החידושים והפטנטים. הדגש הוא על מיגון כלי בישול ואירוח בסגנונות מגוונים ברמות מחיר ואיכות משתנים.