X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם האוניברסיטה העברית
▪  ▪  ▪

מייסד ויו"ר חברת מייקרוסופט ויו"ר קרן ביל ומלינדה גייטס, ביל גייטס יקבל מחר את פרס איינשטיין היוקרתי מהאוניברסיטה העברית בירושלים בהוקרה על תרומתו יוצאת הדופן. הפרס יוענק לו בארוחת הערב, באירוע חגיגי שיתקיים בניו-יורק מחר, ה-2 בדצמבר. את ארוחת הערב החגיגית תארח אגודת השוחרים בארה"ב של האוניברסיטה העברית. ההכנסות מהארוחה יממנו מחקר בין-תחומי בפקולטה למדעי החקלאות על-שם רוברט ה' סמית באוניברסיטה העברית.
יושב-הראש של האירוע הוא רוברט ה' סמית', פילנתרופ אמריקאי הממשיך את מורשת משפחתו בעסקים ובתרומה לקהילה ולאוניברסיטה העברית. לאחרונה היה התורם המרכזי לפרויקט המוערך בכ-70 מיליון דולר, שמטרתו להכין את הפקולטה לחקלאות באוניברסיטה העברית להתמודדות עם האתגר של הספקת מזון לאוכלוסיית העולם המתפתח. בשל תרומה נכבדה זו, נקראה הפקולטה על שמו.
יושבי הראש לשם כבוד באירוע יהיו הארווי קרוגר (לשעבר סגן יו"ר בנק ההשקעות ליהמן ברדרס) וצ'ארלס ה. גודמן - פילנתרופ, איש עסקים ידוע ויו"ר חבר הנאמנים של האוניברסיטה העברית.
בין נותני החסות לאירוע: ליאורה ומיקי פדרמן, שהעניק לפני כשנתיים תרומה משמעותית לבית הספר למדיניות ציבורית וממשל באוניברסיטה העברית, ובזכות תרומה זו נקרא בית הספר על שמו; סוזן ומייקל דל, מקים חברת המחשבים דל ומנכ"ל החברה; רוזלי ואיזדור שארפ, נשיא ומנכ"ל רשת המלונות ארבע העונות, פילנתרופ שתרם אף הוא לאוניברסיטה העברית; בוני וצ'ארלס ברונפמן, הידוע בזכות תרומותיו הנדיבות לאוניברסיטה העברית ולפרויקטים שונים בתחום ההמשכיות היהודית; וברברה ומורטון מנדל, מקימי קרן מנדל ותומכים ותיקים של האוניברסיטה.
ביל גייטס ואשתו מלינדה גייטס מחויבים לחקלאות בת-קיימא ולסיוע למדינות מתפתחות באמצעות הקרן שהקימו - קרן ביל ומלינדה גייטס. קבלת פרס איינשטיין מהאוניברסיטה העברית היא הכרה בעבודתו הפילנתרופית של גייטס, מנהיגותו וחזונו הטכנולוגי. לדברי נשיא האוניברסיטה העברית, פרופ' מנחם מגידור, הפרס היוקרתי יוענק לאנשים יוצאי-דופן שלעבודתם השפעה עולמית מוכחת. לדבריו, "ביל גייטס ראוי ביותר לקבל את הפרס - כמו איינשטיין, גייטס הוא מנהיג שפעולותיו נובעות מההבנה שהקלה על הסבל האנושי היא חלק בלתי נפרד מהתקדמות המין האנושי".

תאריך:  01/12/2008   |   עודכן:  01/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il